{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel
  • #1   13. jul 2020 Jeg har en Wintec 500 dressur sadel til min hoppe - hun er tilredet med den sidste år og har løbende skiftet kopfjern smiley

  • #2   13. jul 2020 Jeg har været glad for Isabell Werth dressur til mine ungheste.

  • #3   13. jul 2020 Wintec eller Bates.
    Men alt efter hvor mange penge du vil bruge på det, så kan du også gå efter en bomløs af de gode som f.eks Baloun og Contact ????


  • #4   13. jul 2020 Jeg vil anbefale en sademager - så får du det bedste bud smiley Evt. snak med dem på forhånd om, hvad da kan foreslå indenfor din prisklasse smiley

    Der findes et sadelmærke... åh hvad pokker hedder det nu - måske Santa Cruz? Som laver lædersadler m. udskifteligt kopfjern... De er ikke så dyre som mange andre lædersadler, især ikke brugt, men alligevel lidt federe at ride i end Wintec (synes jeg smiley ).


  • #5   13. jul 2020 Tak for jeres bud og råd.

    Har pt en wintec 500 jump. Og vi er itivl om den enlig ligger godt.
    Og i vores vennekreds er wintec bandlyst. ?? Så har en lidt ulykke kæreste da han jo kun vil det bedste for hand hest.


  • #6   13. jul 2020 Få en sadelmager ud og tjek den sadel i har, eller evt. komme med et bud på en anden der kunne passe hesten (og rytteren).
    Man kan ikke rigtig sige nogen udefra racen kun;)
    Håber i finder noget godt??


  • #7   13. jul 2020 Mie o
    Det ved jeg godt at man ikke kan ?? men hvor finder man en go sadelmager som kan sit job og ikke kun er låst i 3 sadel mærker? ?? Ham vi har i den by jeg bor i. Vi på ingen måde rør en wintec sadel da han kun er til læder og uldstopning ??
    Puha... Nogle gang vil jeg ønske at man kunne trylle til. smiley


  • #8   13. jul 2020 Jeg har lige investeret i en wow sadel til min unge frieser, jeg er super glad for den og den har så mange muligheder. den er så noget dyrere end en wintec gav 13.000 for en brugt. har redet med wintec og jeg synes Isabel werthen er god at ride i. Jeg prøvede til hingstekåringen at side u en Bates monoflap den sad man også rigtig godt i, ved dog ikke hvordan den er at ride i smiley den koster så også 23.000 fra ny og har ikke kunne opspore dem brugt smiley

  • #9   13. jul 2020 Helena
    Vi drømmer også lidt om wow sadler eller en spansk. Pt er økonomi ikke lige til disse modeller??

    Pt har vi en sprit ny wintec 500 jump


  • #10   13. jul 2020 Jeg syntes wintec er en udmærket sadel????
    Bruger wintec til spring og Baloun til dressur


  • #11   14. jul 2020 Christina, ja det kan jeg sagtens sætte mig ind i smiley jeg er på SU og har i halvandet år sparet sammen til den vi har nu. men jeg tænker nu også at wintec er helt fint, min kunne bare ikke blive ved med at være i den Isabell werth jeg havde. smiley

  • #12   14. jul 2020 Min rummelige fjordhest havde en Kentaur Intika fit5. det er ikke med "udskiftelig" cobjern, men kan justeres 2 nummer i str hver vej.

    og havde jeg en Bates Australia i spring, den fungere som Wintec modellen med cobjern.

    og så havde han et sæt wintec Isabell i dressur og en Pro spring, dem har jeg været meget tilfredse med.

    jeg har haft 3 x W jern i mine sadler, hvilket svare til fit5. og Nej det er ikke de brede modeller, men et bredt cobjern kan godt komme i, jeg lod sadelmager ordne dette. og det har aldrig givet mig problemer, eller skadet mine sadler.


  • #13   16. jul 2020 Wintec er udemærket - absolut ikke min favoritsadel, og absolut heller ikke førstevalg, men det er en fin, billig sadel der kan justeres i bredde. Eneste grund til jeg ikke bryder mig om Wintec er, at det ikke er læder (så en Bates er jo også en mulighed, hvis man vil have lædersadel og godt kan lide Wintec ellers).

    Tekna laver også lædersadler med udskiftelig kopfjern, og skulle også være ret fine sadler, dog lidt dyrere end Wintec (men de er jo også af læder, og ikke af kunstlæder som Wintec er).

    Selvom jeg ikke selv kan lide Wintec, er jeg faktisk på jagt efter en springsadel derfra, da den er billig og jeg ikke kommer til at bruge sadlen mere end 1-2 gange hver/hver anden måned smiley Igen, det er kun pga. materialet jeg ikke er vild med den, men til mit behov er det en fin sadel, og den ligger fint på min pony med en kile i bag (alt skal løftes i bag på min grundet vigende overlinje) smiley Økonomien er der ikke til at købe en "dyr" sadel, så det bliver en Wintec eftersom jeg kun har 1000-1500 at gøre godt med, da jeg studerer i den anden ende af landet (og KBH er ikke billig at studere i smiley ) - sadelfitter har dog godkendt Wintec til ponyen smiley


Kommentér på:
Sadel

Annonce