{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

første gang med rebgrime (': {{forumTopicSubject}}

nu er vi simpelthen bidløse i dressur, i hvert fald i noget tid. havde begge lidt mistet lysten til dressuren, og det gik ikke alt for godt, så nu prøver vi uden bid (:

startede med at strigle osv., og så lige op og longere ham lidt, da han ikke er blevet redet i to dage, og ikke seriøst siden søndag. gik fint, indtil han blev bange for nogle køer længere væk, og troede at de fulgte efter ham (;

så ind i stalden igen, af med hovedtøjet og på med rebgrimen. så uden på vores 'gårdsplads' og lige se fra jorden, hvordan han reagerere på trykket over næsen. gik og helt fint.

lige ind i stalden og vente på en ven, og så ellers over i ridehallen, op på fuus uden sadel, og så skridtede vi eller rundt der (: første gang jeg skridter ham uden bid, så var helt vildt glad! gik faktisk i holdning, og kunne lave parader på ham, men han skulle lige have ind i hovedet, at trykket over næsen betyder 'stop'. skridtede i et godt stykke tid, og så ville jeg lige prøve at trave lidt. det blev til en cirkelvolte og så ned i skridt igen. og så lidt skridt og endnu en volte i trav. gik helt fint faktisk (:

er meget stolt af ham! virkelig.

og ja - jeg er blevet inspireret af Camilla og Rony. beundrer virkelig hvad de kan sammen, og vil gerne lære Fuus noget af det samme (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første gang med rebgrime (':
Kommentér på:
første gang med rebgrime (':

Annonce