{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Første gang med sadel! {{forumTopicSubject}}

Kan slet ikke få armene ned efter timerne hos Santos i dag, jeg har fået lov at låne en sadel så han kan blive van til den, og jeg troede helt ærligt at han ville hoppe og springe, men det gjorde han slet ikke smiley
Han stod så pænt stille, så jeg besluttede at gå en tur med ham for at se om han stadig var total cool, og det var han, der var ikke noget som helst, biler og andet var total lige meget.
Det triste ved det er bare at det gør det endnu svære at vente til han man rides om 6 måneders tid smiley

I for lige et billede fra gå turen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gang med sadel!
  • #2   12. feb 2014 Ej hvor dejligt!:))
    Ja ventetiden er nok lidt træls, men det skal nok blive godt til den tid!:) ser ud til at være en dejlig hest :))


  • #3   12. feb 2014 Han er super dejlig, bare det at arbejde med ham er han total cool med, den første gang skal han lige have tingene forklaret og så gør han sit alder bedste for at tilfredsstille mig. det er bare en super følelse at få smiley

    Er så glad for det var ham jeg valgte for knap 2 år siden smiley


  • #5   12. feb 2014 Det lyder dejligt! Opdater endelig om ham når I kommer lidt længere i forløbet smiley

  • #6   12. feb 2014 Det skal jeg nok gøre, hvis du/i ønsker at følge efterhånden som træningen rykker sig så vil der blive opdateret på "hans" side på Facebook
    https://www.facebook.com/pages/Santos-og-Nichole-Matzen/666466746739266


  • #8   12. feb 2014 åååh hvor dejligt! smiley

    jeg er selv lige begyndt på en 8 årig vallak. han blev ryttervant for 3 år siden hvor han blev redet i omkring 1 måned, siden har han bare stået.
    Jeg har nu redet ham omkring 10 gange og i dag var vi på en lille tur, vi mødte 3 biler og han blev redet med løse tøjler og var fuldstændig coll, SÅ lækkert når det går fremad! smiley



  • #9   12. feb 2014 Så dejligt smiley Og ja det er hårdt at vente smiley Skal selv tilride Tindur til August og vi øver på parkering hvor jeg nu står klar til bare at kunne sætte mig op..Han har haft longe gjord på da vi trænet lange liner og haft sadel liggende ovenpå sig flere gange for at se om de passer... Jeg sad ovenpå ham nogle minutter da han fyldte 3 år smiley Vi går ture i trafikken flere gange ugentlig og han har li vænnet sig til bid og hovedtøj igen.. Sidst på mnd kommer sadelmager så vi får fundet ud af hvilke sadler jeg kan gå efter smiley Nej hvor er det længe til August.... smiley Kan næsten ikke vente og det frister sådan at bare lade sig glide op på hans ryg når han står parkeret smiley ved godt det er hårdt... Men vi er nærmere nu end hvad vi var for 2 år siden smiley
    Mvh TT


Kommentér på:
Første gang med sadel!

Annonce