{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

min hest står meget uroligt i traileren {{forumTopicSubject}}

jeg håber at i kan give mig nogle råd til det her
her for noget tid siden begyndte min hest at stå meget uroligt i traileren. selvom vi køre stille og roligt rundt i sving, står hun og er næsten ved at vælte,
hun kan sagtens gå op i traileren men lige så snart vi begynder at køre, og drejer rundt om hjørner begynder hun at læne sig over til siden og er næsten ved at vælte.
jeg ved ikke hvorfor hun gør det og jeg håber at i kan hjælpe:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hest står meget uroligt i traileren
  • #1   27. mar 2023 Prøv at få en kiropraktor ud - det kunne godt lyde som om hun er låst, og derved mister balancen.

    Min gamle hest fik gigt i det ene bagben efter en skade, og han begyndte også at vælte i traileren - han kunne jo ikke helbredes, så ham lavede vi en en meget kort og en meget lang bagbom til i hele trailerens bredde, så skillerummet kom til at stå på tværs. Så kunne han bedre skræve og holde balancen.
    Bagbommen blev lavet af Randers trailer,og kosted 1500-2000 kr den gang.

    Mvh Charlotte


  • jens c
    jens c Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Svar: 131
    #3   21. dec 2023 Kørsel med hest på trailer. Der er 2 muligheder for problemer. Enten har hesten for megen plads, (hesten har for lidt støtte), eller også kører chaufføren som hue/han plejer at køre uden hest og trailer. Kør aldrig sådan at det bliver nødvendig at røre bremsen. Kør ekstra langsom i sving (hesten skal nå at læne sig mod svinget).

Kommentér på:
min hest står meget uroligt i traileren

Annonce