{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lærer at blive trukket?
  • #1   9. jun 2008 Hmm, prøver grime og træktov allerede 1 dg, men kun 5 min, og som leg... og så trapper man langsomt op, men husk - ingen overgreb, skal være på føllets betingelser, og hoppen i nærheden! Synes det er godt at starte tidligt (men ovedriv ikke træning), skal jo kunne det inden kåring, hvor de skal fremvises....

• #2   9. jun 2008 altså grime har hun på hver dag.. men har ikke haft snor i hende endnu..

• #3   9. jun 2008 Jeg havde nok valgt at prøve at sætte snor i hende, bare husk ikke at trække i hende - hun skal jo ikke skræmmes:) Jeg gør det altid sådan at jeg lægger træktovet gennem grimen, og bare holder om torvet, sådan at det kan nemt kan slippes og trækkes ud, hvis føllet skulle blive forskrækket - der er ingen grund til at det skal løbe rundt med et torv efter sig på folden og blive bange...
    Men start med bare at stå og snak ved siden af hoppen, og vende sig til torvet, slugte og snuse, få lov til at sutte/bide i det, altså bare hygge uden at forlange noget:) Så kommer det stille og roligt...

• #4   9. jun 2008 Vi har bare sat snor i når vi trak dem til og fra fold eller hvor de nu naturligt blev trukket hen.
    Altså trukket med moren, snor i føllet og så bare følge efter (altså ikke trække eller noget men bare gå efter føllet der jo af sig selv følger moren).
    Det har vi gjort næsten fra dag 1. Da føllet blev lidt ældre blev kravene self osse tilpasset

• #5   9. jun 2008 vi gjorde det fra dag 2 mener jeg

Kommentér på:
lærer at blive trukket?

Annonce