{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

At ride en hingst {{forumTopicSubject}}

Jeg har et godt spørgsmål til jer alle... eller syntes det er godt .. hi hi ... nå det ligger sådan at jeg har haft søgt en rytter til mig hingst kings knight, men der er ikke ret mange der har skrevet og dem der har har enten meldt fra eller har jeg bare ikke hørt fra siden...eller ville låne ham hjem til sig selv, og han skulle blive hjemme, og lånes ikke ud.

Og det undre mig meget. Så jeg tænkte på om det var fordi det er en hingst jeg søger rytter til ???

Ja altså personen jeg søgte skulle hjælpe med tilridningen af ham, og derefter have helpart på ham, og starte stævner osv... Vi betalte foder osv, det eneste de evt skulle betale var lidt af udgifterne til og starte ham og evt lidt til undervisning ude af huset, resten betaler vi... syntes eller det var en ret god mulighed for den rette.

Hvis man ikke havde råd og have sin egen hest, og gerne ville ride på noget godt hestemateriale, starte stæner, og ikke betale alle de penge for det, var det her da en god løsning eller hvad...???

Forstår det ikke, er der nogen der har en idé om hvorfor der ikke rigtig var nogen der melte sig ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• To træer skal beskæres 1.800 kr.
  • Samling af seng 700 kr.
  • Tilslutning af bruse blandingsbatteri 1.500 kr.
  • Lyskontakten i lejlighedsopgangen fungerer ikke 550 kr.
  • Beskæring 2.210 kr.
  • Opgravning og bortanskaffelse af jord 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ride en hingst
  • #1   5. aug 2008 Link til drengen ...
    (link fjernet)

• #2   5. aug 2008 Syntes da det lyder meget fornuftigt smiley

Har du prøvet at lede efter en rytter på HN også ? smiley
    De er lidt mere seriøse smiley

• #3   5. aug 2008 Han er super fin at se på.
    Men tror det afskrækker nogle at han er hingst & så ung endnu.
    Det kræver jo stor erfaring at kunne ride en ung hingst - Efter min mening (;
    Jeg er selv en af dem som går en stor bue udenom hingste - Men nok mest fordi mine forældre aldrig ville give mig lov til at ride en hingst.

Men er helt sikker på der er en rytter til ham et sted derude (;

<i> - Jette

• #4   5. aug 2008 Christinna < ... nej det har jeg ikke, det var da en god idé tak... det gør jeg.

Syntes også det var meget fair... men kan ikke forstå det. Er det fordi han er hingst ???

• #5   5. aug 2008 » Stald Jessen « ... Ja du har sikkert ret, alle tænker måske hingst = vild og voldsom.... Men det er han bare slet ikke, folk giver det ikke en chance... Hvad en ude og ta billeder af ham her den anden dag, hun var sikker på han var vallak med den opførsel, indtil hun så kuglerne.. hihi hi så gik det over, hun var dybt imponeret over ham, og sagde hun aldrig hadve set eller mødt en så rar hingst...Men det ser folk jo ikke idet mindre de kommer ud og møder ham først ...

• #6   5. aug 2008 L.Moltzen .: Ja, der er jo så stor forskel på hingste (;

• #7   5. aug 2008 tjo altså jeg vil da også gerne ride ham engang imellem, men så skal han bare lige tilrides først xD

- til alle

Krølle er IKKE farlig xD

• #8   5. aug 2008 det er han er hingst (vild og farlig - et brølende uhyre) og ik tilredet samt han ik må lånes hjem til en. det vil jeg tror.

• #10   5. aug 2008 Christinna < Så er han på HN... har han været i noget tid åbenbart... havde været inde for at sætte ham på men kunne ikke få det til og virke... og havde opgivet det, men det virker så ... men har ingen svar fået

• #11   5. aug 2008 Strømpen x'D . Hi Hi nej han er en sød dreng.. og det med og ride ham, ja det må du da gerne når det er =) Det kan være du skal passe to så =)

• #12   5. aug 2008 Helene - bedre kendt som *Nuggi* . Ja det var nu ikke noget problem og finde passer til en hoppe på stedet med de samme betingelser... men ja hingst må være det som er kodeordet...

**Pernica Ja han kan da brumme når han ser en hoppe i brust, men så siger man nej ikke nu, og så er det det... Hopper kan nu også været ret anderledes når de er i brunst, og nogle ligefrem vilde, men det genere ikke folk. Heste er som de er opdraget til, om det så er en hingst, hoppe eller vallak,

• #14   5. aug 2008 Lur lige denne video ... er han vild ... ???

(link fjernet)

Josefine C. Borrye{Phoebe&Zedan}S.I.V .
    Ja det er klart, dem der gerne vil har ikke tid... træls kan du ikke få det ... tid altså ???

• #15   5. aug 2008
    Har ikke problemer med at finde nogen til at ride hingste !

• #16   5. aug 2008 Line R: Hvordan gør du ????

• #17   5. aug 2008
    Forklarer at det at den brummer jo ikke har noget med rytteren at gøre og absolut ikke er fordi den er vild !
    Derudover kender jeg mine heste og hvis jeg siger de ikke gør noget så er det 100% sådan !
    Da vi red Wieder til var der ingen der turde ride løs på ham første gang, så gjorde jeg det da bare selv, havde godt nok ikke redet i et års tid.

Sætter aldrig nogen op på en hest som jeg ikke selv ville på.

Betaler udgifterne, hjælper dem og så bliver der krævet noget af vedkommende !

!

• #18   5. aug 2008 Line R: Syntes også det er det jeg har prøvet. Men der har ikke været nogle ud og se ham endnu - udover venner og dem som bruger ham til ders hopper =) Og har ikke søgt en rytter til ham ret længe. Hende vi skulle have til og tilride ham er kommet til skade med en anden hest og kan derfor ikke, så det er først nu jeg har søg en...

Der vil også blive krævet noget af personen der skal ride ham, for han kan komme langt med den rette. Er bare ikke selv den stor konkurrence person. Har dog næsten været oppe og ligge på ham uden sadel og hvor han ikke engang var bundet og det sagde han ikke noget til. Og finder vi ingen der vil ride ham, ja så må jeg selv gøre det. Men har bare så meget og lave og andre heste. Det er derfor jeg søger en.

• #19   5. aug 2008 Har du overvejet at sende ham i tilridning først?
    Bare så han kan det bassale?

• #20   5. aug 2008 Camilla A... Ja men vil helst ikke have ham ud af huset... ville kunne se ham og have styr på hvad der sker med ham. Han er en meget specielm hingst med det sind, og vil ikke have det bliver ødelagt, og det kan det hvis han kommer ned til de forkerte mennesker og blive tilreden, derfor vil jeg helst det forgår hjemme.

• #21   5. aug 2008 L.Moltzen

Ja ok, det kan jeg selvfølgelig godt se... Det er stor tillid at vise andre at skulle tildride en hest - mon det er det der skræmmer lidt?

Hmm, det gør jo det hele lidt sværere... Tvivler på at man kan få en berider eller en anden semi-professionel ud og tilride smiley

• #22   5. aug 2008 For mit vedkommende kommer det sig ikke så nøje om hvordan man rider, det kan man altid arbejte på, hesten kan jo heller ikke noget, og undervisning kan jeg nemt op til et hvis en LA ca. Det der betyder noget at man gerne vil lære noget og man har en god indstilling til tingende samt en god føling med dyrene... at få en hest ned med hovedet osv kommer med tiden. Så derfor behøver det ikke og være en prof, en almen person er faktisk og fortrække vil jeg næsten sige.

Og har hørt mange knap så heldige historier fra venninderne med deres heste der blev sendt ud. Men kender dog godt folk jeg tør sende ham ned til, som jeg ved er gode til det, og gode ved dyr, men vil nu helst have ham hjemme. Kan det så slet ikke lade sig gøre, må jeg så overveje noget andet =)

• #23   5. aug 2008 Ja okay, det kan jeg så godt forstå - bedst at have ham hjemme *S*

• #24   5. aug 2008 Det var godt smiley
    Men ja det kan virke afskrækkende at han er hingst - men han ser vildt lækker ud smiley

Og selvfølgelig skal du ikke sætte en 13 årig pige op den smiley

Personlig hvis jeg kunne ville jeg gerne hjælpe dig da en hingst ikke afskrækker mig heller ikke selvom den er rå smiley
    Men så igen - jeg har aldrig redet en hingst smiley

Men tror nok du skal finde en som vil hjælpe smiley

Kommentér på:
At ride en hingst

Annonce