{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

muskelopbygning og træning af gangarte {{forumTopicSubject}}

Så er træningen af min hingst som skal til kåring til maj begyndt. Han er en lækker hingstebasse og allerede godt muskuløs, da de er et par stykker der leger sammen, men jeg vil stadig godt have lidt mere på ham, samt hans gangarter skal trænes, da de blev skudt noget ned til plagskue sidste forår.

Han er 4 år og 96 cm høj, så jeg kan af gode grunde ikke ride ham, derfor søger jeg nogle gode idéer til hvad jeg kan lave med ham fra jorden for at træne hans muskler, gang og bæring.

Jeg har trukket ham en tur i skoven idag, på en lille halv time, en god skridttur hvor han kommer forbi lidt forskelligt tærren. Der er ikke så meget bakker men lidt grøfter som vi kan gå lidt op og ned af, men ikke så det kan give ret meget. Planen er at han skal det engang i ugen, gerne kombineret med lidt andet, gode forslag modtages gerne.

Desuden er det planen at vi engang i ugen skal gå en længere tur langs vejen og over marken, min 3 km, skridt, evt kombineret med lidt trav, jeg ved ikke hvad der er bedst.

Han har desuden været igang for lange liner, hvilket jeg gerne vil tage i brug i træningen.

Når jeg så har været til plagskue med min hingsteplag på 1 år først i april, skal træningen sættes op til 3-4 gange i ugen.

Så gode råd modtages med kyshånd til hvad jeg kan gøre for at træne ham, gang og muskler. Tillidsarbejde og mønstringstræning er ikke nødvendigt, dette er på plads.
Jeg modtager også meget gerne råd til træning af min 1 års, som skal trænes 1-2 dage i ugen.

Skriv meget gerne hvad øvelserne hjælper for.

Jeg ønsker ikke at longere, medmindre det træner noget osm ikke kan trænes på anden vis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  muskelopbygning og træning af gangarte
Kommentér på:
muskelopbygning og træning af gangarte

Annonce