{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Galop træning. {{forumTopicSubject}}

Søger lidt hjælp omkring galop træning .

Når jeg rider venstre galop på min DSP, er han utrolig svær at holde i galop og takter på ingen måde. Den er ikke til at sidde i overhovedet, og hvis vi jeg kan få ham til at ride en halv omgang er jeg heldig. Jeg bruger meget tid på en god opvarming, hvor jeg får bukket ham godt. Der er ingen problemer med ham i hverken skridt eller trav , men når vi kommer til galop kan vi næsten ikke.
Har stortset ingen problemer i højre galop, udover at han er lidt tung.

Nolge forslag til noget træning der kan styrke ham?
På for hånd tak (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galop træning.
  • #2   27. mar 2009 Først tjekker du om han har ondt i ryggen.. Hvordan er hans galop løs?? Passer sadlen?

• #3   27. mar 2009 longearbejde? smiley

• #4   27. mar 2009 natur træning,
    den bedste dressur bliver redet i naturen fordi hesten gerne vil frem.
    så fin en mark du må ride på og så lad din pony få lidt lange tøjler, og så ellers der ud af.
    når den har et godt tempo kan du jo så prøve at lave en stor venstere volte. og så på den måde arbejde med den.

• #5   27. mar 2009 Er desværre lidt bange for at ride i naturen, da han springer for alt og vil løbe alt hvad han kan .

Julie W. Kjeldgaard' VE08/09 ': Bruger utrolig meget tid på longearbejde , og der ser hans galop pæn og taktfast ud. Problemet opstår når jeg kommer op på ryggen af ham.

• #6   28. mar 2009 Hvis longe arbejdet lykkes for dig, så prøv at "tænke" lige så, når du er på ryggen af ham, tit kommer man til at fokusere på problemer, og hesten bliver bare mere spændt. Let "måsen" lidt fra sadlen og lad ham galoppere lige ud i et lidt frisk tempo (han må ikke blive fræk).
    Jeg er også farvorit til "naturarbejde" men du kan sagtens lave de samme øvelser på banen...bare husk at tage fokuset væk fra problemet.
    Held og lykke

• #7   28. mar 2009 Det er et problem hvor mulighederne for at hjælpe dig over nettet er lig 0... Man bliver nød til at se det for at kunne hjælpe dig (:

Kommentér på:
Galop træning.

Annonce