{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Andet bid? {{forumTopicSubject}}

jeg synes ikke rigtig, Klaus suger på biddet uanset hvad jeg gør ( så det her indlæg er ikke et "du skal gøre det og det"-indlæg =] ) så jeg tænkte på om jeg skal forsøge med et andet bid? jeg er lidt i pengemangel så det skal ikke være sådan nogle HS til flere millioner kroner, men hvad med et tredelt med kobber i midten? Virker det til at hesten suger mere på biddet? Nogle der har erfaringer med det?
fx det her
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andet bid?
  • #1   21. jul 2005 jeg har lige købt et almindelig tre-delt bid..

    Fordi det to-delte ikke lå godt i munden på min pony..
    JEg kunne heller ikke få hende til at gå til bidet..

    emn det kan jeg nu, men et helt almindelig tre-delt bid..

    Det er et Stübben og kostede 269kr.


  • #2   21. jul 2005 tak for jeres svar.. jeg plejer at ride medet alm todelt og han hænger i tøjlen på det. jeg har tænkt på at købe det fra tika med kobber i midten tror i det er godt nok?

  • #3   21. jul 2005 Ja, det skal da sikkert være et udmærket bid, Tika er generelt go kvalitet smiley
    Men der kan da ikke ske noget ved at prøve det, måske skulle du prøve at se, om du kan låne et 3-delt bid et eller andet sted, så du ikke køber biddet og så bagefter finder ud af, at det ikke hjælper smiley

    // Charlotte smiley


  • Lena J
    Lena J Tilmeldt:
    jul 2005

    Følger: 1 Svar: 5
    #4   15. jan 2006 Hesten "smager" mere på et messing bid end et af alm stål. Tror ikke du skal bruge kobber, kobber irer med tiden, og hvis ikke det skal det så skal det overfladebehandles, og så går pointen ligesom af hvad angår det at have et kobberbid.

    Hvis spænderne mm er "sølv" farvet på dit hovedtøj, kan man få fx et tre delt bid hvor det midterste stykker er af messing, men resten "sølv" farvet, og så passer det til dit hovedtøj. Den virker lige så godt som et af helt messing. Har selv sådan et, og hesten sutter på livet løs, hvilket giver en del skum.



Kommentér på:
Andet bid?

Annonce