{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Ulvetænder.. {{forumTopicSubject}}

Jaa , vil bar lige skrive om jeg kan få lidt hjæp herfra , hihi

øhm , min hest sku ha raspet tænder her i tirsdags , det viste sig så han havde to ulvetænder som blev fjernet ´.. Jeg fik dog ikke at vide hvor lang tid der sku gå til at jeg måtte ride ham igen ..

Jeg var så ude og ride ham igår (lørdag) for første gang efter de er blevet fjernet . Bar lidt let dressur , og nøøj , det kunne mærkes at han ikke havde ondt , han gik jo lige pludselig meget mere stabil og slog ikke fra, overhovedet på noget tidspunkt ..

Meen er stadig lidt bange for om det var for tidlig at ride ham efter de ulvetænder er blevet fjernet .. ? eller er det bare mig som er lidt pyldrede over min lille hest .. heehe ..

een ting mere ! hihi

skal starte stævne næste weekend , og jeg skal starte Lb programmerne , det er selvfølelig ingen problem meen , der er bare en øvelse som driller i LB2 på lang bane , vil ikk igen få 3 fejl som sidste stævne , pinligt , meen så kan man vel lære af sine fejl og lære programmerne rigtigt inden man skal starte ..

Øvelsen som driller er i LB2en er : (H) højre om og middelskridt for længere tøjler (M) højre om og derefter afkortning af tøjler .

hmm . skal jeg bare ride ride ind over midten ved h og så til højre ved m ??

håber nogen vil hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulvetænder..
Kommentér på:
Ulvetænder..

Annonce