{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stiv pony s; (HJÆLP!)
  • #1   16. sep 2009 Evt. lave strækøvelser med den.

• #2   16. sep 2009 kiropragter helt klart - og undervisning så den først og fremmest kommer op med ryggen så det nemmere for den smiley

• #3   16. sep 2009 Når den pony/ hest jeg rider på er stiv i kroppen, så rider jeg på halv/ kvart bane (alt efter størrelsen af banen) så jeg hele tiden runder hesten. Selvom det er svært så bare bliv ved med at ride på "lille" bane. Til sidst vil hesten give efter. Det lover jeg dig. :o)
    "Tving" hesten ud i hjørnerne, og rundt den godt, så godt du kan. smiley

• #4   16. sep 2009 du skal have den til at søge frem og ned, den skal komme op i ryggen, hjælper ikke at ride den i holdning hele tiden og volter, så smider den ryggen, også bliver den stiv, du skal ride den lang og løs, det tager tid og det er mega kedeligt, men det hjælper, tro mig.. du skal ride den sådan længe, og det er vigtigt du også lære den at skridte mega langsomt, næsten i stå og når du traver også mega langsomt, så du næsten føler den laver overgang til skridt. imens du rider den sådan, i langsomt tempo, skal du ride den lang, så dens hals søger ud af kroppen, også ikke for små volter, så du også får ligeudrettet hesten. men der går tid, før du kan se en forskel, jeg træner det samme, som har givet mig en løsgjort hest, som har fået en bede trav og meget bedre at se på, det virkelig skønt. og hans ryg svinger meget mere, han er blevet en hoppebold. Hvis du vil vide mere, han du skrive til mig privat, hjælper gerne (:

• #5   16. sep 2009 få noget undervisning,

Kommentér på:
stiv pony s; (HJÆLP!)

Annonce