{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Er din hest skadet? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget lidt rundt på HG her i løbet af aftenen, og der er rigtig mange der står med skader både det ene og det andet sted. Og ejerne aner ikke deres levende råd om hvad de skal gøre. De prøver dyrlægen og de siger bare giv dem ro i et par uger så skulle det være gået over. Men der er ingen bedring.
Jeg har selv prøvet det, min egen dreng blev halt, fra det ene sekund til det andet og man føler sig simpelthen så usikker. Jeg fik ham tjekket hos diverse hestefolk med erfaring, og de anbefalede mig en dyrlæge. Så da dyrlægen kom kiggede han på benene løftede dem en efter en, han sagde "det er en gaffelbåndsskade, jeg ville aflive ham med det samme." Den udtalelse kom han med efter en undersøgelse på 10 minutter.
Nå men selvfølgelig bliver man trist. OG jeg ville ikke have det skulle passe.
Så jeg sendte ham til den kiroprakte der har reddet flere af mine væddeløbere, og så stod han hos kiroprakter i to uger. Fra da jeg kom med ham til jeg tog afsted igen to timer senere, havde hans ryg rejst sig tre-fire cm. Bare ved at gå og rygge lidt i hans led osv.
Men Kiroprakteren sagde efter de to uger, at der var gjort et stort stykke af vejen men at det ikke var nok. Jeg måtte få ordnet hans tænder af en professionel tandplejer.
Desværre kom frosten for tidligt i år til at jeg turde lade min elskede dreng stå vinteren over med en så omfattende skade, så hvis jeg havde vidst at hans tænder var helt forkerte noget før, havde det reddet min dreng. Trods at han fik ordnet tænder hos dyrlæge mindst en gang om året.

Så derfor alle Hg'er:
Løsningen er ikke altid en dyr dyrlæge, men at få en til at se på tænderne som ved noget om det!
en PROFESSIONEL TANDPLEJER!

Jeg håber at jeg ved dette indlæg kan redde nogle heste med en smertefuld ridetur hver dag, og en død pga ukorrekt passede tænder.

Mvh Josephine og min evigt elskede De Light.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er din hest skadet?
Kommentér på:
Er din hest skadet?

Annonce