{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Forkert galop i longen? {{forumTopicSubject}}

Jeg har her på det sidste longeret Cassi en del for at prøve noget andet, men på højre volte kan hun simpelthen ikke slå i rigtigt galop, og når det endeligt lykkes mig at få hende i rigtig galop i longen, så har hun ikke rigtig styrke til at holde galoppen og hun slår hurtigt over i trav. Men hvis hun galopper i forkert galop på højre volte, så galoper hun super flot og bærer sig selv godt.
Hvordan får jeg opbygget galoppen på højre volte nu når hun aldrig slår i rigtigt galop?
( skal lige sige når hun slår i rigtig galop når hun massere af ros osv! )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkert galop i longen?
  • #2   27. apr 2010 ja, jeg giver nemlig også mere tov når hun kommer i rigtig galop, men det kan være hun bare lige skal have mere tid. smiley

  • #3   27. apr 2010 Hun er tydeligvis øm et sted og kompenserer derfor... få en massør ud smiley

  • #4   28. apr 2010 Ligesom mennesker er venste eller højrehåndet, er heste venstre eller højresidet. Du kan hver gang hesten starter i forkert galop, tage den ned i trav og så forfra, husk at rose meget når den går i rigtig galop, det kan tage lang tid, men langsomt får hesten balance og kan gallopere rigtigt.
    Husk ikke at overanstrenge den, det er hårdt for den, tænk hvis du skulle til at skrive med den forkerte hånd, det kan lade sig gøre, men tager tid :0)


Kommentér på:
Forkert galop i longen?

Annonce