{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Hjælp med samling i galop !! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle !! Håber i kan hjælpe mig, eller komme med gode råd (: Jeg har en skøn FjordHoppe på 10 år, Hun har været elev pony indtil jeg købte hende for lidt over 2 år siden, hun kunne ikke gå til biddet, da jeg købte hende, hun kunne mange dressur øvelser, men de var ikke "øvet" så hun "sjuskede". Hun er meget lærnem, og samarbejdes villig, med en masse krudt i gumpen, så hun er aldrig kedelig at ride på !! (: Efter en masse hård træning begynde mit arbejde at vise sig, hun kan nu gå stabilt til biddet i skridt og trav, men når man skal slå over i galop slår hun fra (dog ikke så meget som i starten) Og på venstre volte vil hun ikke gå ned, hun søger men kan ikke rigtig komme helt ned, og give efter det har stået på længe nu. Dog i højre, kan kun samle sig rigtig lækkertmen kan godt slå lidt fra når hun er kommet ned, og slår stadig fra når hun skal an springe (: Ville være dejligt hvis der var et par kloge hoveder der kunne hjælpe (; ( har redet i 10 år, og har fået lidt ene timer på hende, men har ikke så mange penge og det er dyrt:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med samling i galop !!
Kommentér på:
Hjælp med samling i galop !!

Annonce