{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fraflytningsrengøring af plejebolig i Viborg 130.000 kr.
  • Pudsning af vinduer udvendigt 61.200 kr.
  • Vinduespudsning 70.000 kr.
  • Skille vandlås ad og rense (spændte for hårdt..) 60.000 kr.
  • græsslåning 70.000 kr.
  • Ophænging af gardiner 50.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går han
  • #1   9. maj 2006 Nu viser billederne jo ikke så meget, men det kan altså ikke imponere mig, at hyppen går med snotten inde ved bringen - t v æ r t i m o d !

• #2   9. maj 2006 Ja B1 det vil jeg så også sige!

• #3   9. maj 2006 Har samme mening som jer to:

Den går under biddet, det er rigtig skidt

• #4   9. maj 2006 syntes også han går lidt dybt...

• #5   9. maj 2006 Nu hedder det jo ikke at hesten går med "snotten inde ved bringen" inden for ridesporten, men at den går i holdning. Synes at det er usmageligt at svare Team Rvv S på den måde.

• #6   9. maj 2006 .... det err lidt ærhgerligt den går under biddet det ska jo bare trænes:) nej men jeg hørt at den skulle blive mere smidig af det du skal jo selvfølglig ikke gøre det til stævner m,en bare træne det en gang imellem man ska bare passe på at han ikke gør det som vane

• #7   9. maj 2006 Jeg syns den går rigtig fint! jeg rider sewlv en fjordbolle en gang i mellem og den gør det samme, fordi dens hals er så kort, så ser det så voldsomt ud.. men tro mig, alle jer der syns det er for voldsomt... : det er så svært lieg pludselig at skulle gøre ponyens hals længere, når den ikke er det.. ?!

håber det var svar nok.. - fortsat go' solskins tirsdag.. smiley

• #9   9. maj 2006 Jeg synes man skal passe på med at ride fjordhestene for dybt... De er jo slet ikke bygget til det...

• #10   9. maj 2006 Jeg er ikke helt enig med jer for jeg syntes ikke det ligner at hyppen går for dybt og går under biddet - men derimod at det ligner at den går bagved biddet...
    Også kaldet at den går bag lod...

Nakken skal altid være det højeste punkt og så skal næseryggen være i lod...

Det kan dog være svært at holde nakken som det højeste punkt på en fjordhest fordi den har så kost hals, men næseryggen skal stadigvæk være i lod - eller en lille smule foran lod og så skal bagparten meget mere med så hesten kommer op og bruger sin ryg rigtigt...

• #11   9. maj 2006 jeg synes ikke han ligner at han går til biddet.. men udover det så er det en skøn hest, og har lige givet dig høj

• #12   9. maj 2006 Lækker fjoller.. Du smider ham bare til Aalborg, hvis du får lyst (: Hehe..

Synes, i modsætning til de fleste af de andre der har skrevet, at det ser fornuftigt ud.. han skal nok bli' fin (: Man bliver så glad, når ens lille baby begynder at "ligne" noget (: Kender det selv.. Min lille baby på knap 5, bliver bedre og bedre til at gå fint med hovedet og kommer fint ind under sig.. Man er virkelig så stolt så.. og hvis du ikke er det, så har du hvertfald god grund til at være det (: At han går under biddet, ser jeg ikke som et problem, det fik jeg afvide at en masse, at det bare langsomt skulle arbejdes op.. Og så længe han bliver redet godt med sæde/ben og ikke så meget på tøjlen, er det jo bare perfekt (:

Høj til din lille fjolle.. Han er pi*** lækker ud - synes fjordheste ser vildt dejlige ud når de går dressur smiley (:

• #13   9. maj 2006 Han går alt for dybt ! Men det kan heldigvis trænes smiley

• #14   9. maj 2006 Det ligner at der kun er fokus på forparten. Rytteren sidder for langt fremme med kroppen og slapper ikke nok af. på det ene billede kan man se hvor hård hånd der bliver brugt og hænderne sidder ikke tæt nok. Bagparten bliver lset ikke brugt rigtigt. Vil ikke være pernittengryn, men din hest går slet ikke rigtigt. For stift og uden harmoni. Dressur skal være med let hånd og bløde bevægelser. det skal ligne hesten danser afsted med rytteren og ikke mindst skal hesten nyde at blive redet

• #15   9. maj 2006 Fin pony smiley
    Men den er bag lod og ser ud til at hænge på bidet.. så er ikke enig med din ridelære..

• #16   10. maj 2006 skal lige sige at han er ved at lære det og det er ikke mig der rider det kan bare være mig der har taget nogle dårlige billeder..?

• #17   11. maj 2006 det er altid lættere at få en hest til at gå under biddet... tværtimod er det sværere at få dem til at gå i en ordenlig holdning. så hellere lad dem gå med hoved oppe til den slapper af i det du driver og giver efter på tøjlen ovs.
    det er det princip jeg går ud fra sammen med min ridelærer som vandt 3000 første præmier.....

• #18   14. maj 2006 Den kunne bruge en lidt mere fremmaddrift bagtil så den går mere frem til hånden uden at blive "mast" ind bag lod. Dvs. en smule mere fremmaddrift bagtil, så ryggen også kan komme op og bagparten kan arbejde lidt.
    For mig ser det virkelig ud til at hesten er i "baglås" og har hverken ryg eller bagpart med sig.

Kommentér på:
Hvordan går han

Annonce