{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Ridning efter to uger . {{forumTopicSubject}}

Jeg har hold en pause på to uger med at ride, da min hest skulle have en lille ferie, og står og skal flytte hest samtidig, så ville give ham en lille ferie ..

Jeg ved godt hvordan jeg skal ride ham lige så stille op igen , men det er altid godt at hører jeres andres mening om hvordan i gør, når jeres hest har haft en lille ferie ..
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning efter to uger .
  • #1   6. jan 2011 2uger er ikke noget problem smiley men du skal nok forvente alm muskel ømhed de første 2 dage lige som vi selv kan blive ømme.. om en uge er han nok som han plejer.. dog sikkert med mere gå på mod.. en pause giver somregel heste ny energi smiley

• #2   6. jan 2011 er enig med Annie B (:

• #3   6. jan 2011 ja hesten har godt af ferie med jævne mellem rum ellers slidder du bare på den.14 dage er ingen ting hvis den har været brugt reglmæssigt.Jeg rider aldrig mine heste hver dag har aldrig haft en skadet hest.

• #4   6. jan 2011 Min hest er aldrig mere frisk af at jeg har givet ham ferie , man kan kun mærke at han er stiv i musklerne selvfølgelig smiley ellers ikke ..

Men ja, giver dig ret, rider aldrig min hest hver dag hårdt, så plejer jeg nogle gange at ride i skoven, eller bare trække en tur, hvilket også har resulteret i , at jeg heller aldrig har haft en skadet hest pga. det smiley

Men troede faktisk, at når de havde stået stille 14 dage, så ville der gå dobbelt så lang tid, for at få den i form igen smiley ..

Men starter stille og roligt ud, med at ride lidt de første dage, og så lægge lidt mere til ..

Kommentér på:
Ridning efter to uger .

Annonce