{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Schenkelvigning i skridt {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
Synes schenkelvigninger i skridt er ret besværlige, fordi jeg har svært ved at fornemme, hvornår jeg skal presse med indvendige ben.
Jeg har kigget nogle videoer og syslet mig frem til, at hvis jeg starter med at presse idet hesten strækker indvendige forben frem og sætter det i jorden (altså højre forben når vi laver schenkelvigning mod venstre) og så presser til indtil den slipper jorden med hoven igen - passer det så ikke?
Er sindssygt dårlig til at se det for mig, hehe smiley Men hvis man kunne vurdere det rigtige tidspunkt ud fra at følge med i forbenenes stilling, ville det jo blive noget nemmere.

Gode råd modtages med kyshånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schenkelvigning i skridt
  • #1   28. okt 2011 Jeg rider så vidt muligt efter princippet om at give hjælpen, når hesten reagerer slipper jeg trykket. Hvis den så stopper, så giver man hjælpen igen..

• #2   28. okt 2011 Jep, men skal bruge hjælp til hvornår jeg skal ligge trykket - nytter jo ikke bede den om at flytte benet til siden hver gang det slet ikke er fysisk muligt for den smiley

• #3   28. okt 2011 Hvis du vil trykke på et bestemt tidspunkt må det jo være når det indvendige bagben flytter sig frem... Altså højre bagben hvis du laver schenkelvigning for højre ben.

Men jeg giver nu signalet når jeg hesten ligeudrettet eller stillet i den retning den skal være.

• #4   28. okt 2011 Kristina, ja, sådan må det være smiley Kan bare ikke finde ud af at mærke når bagbenet går fra at være i jorden til at løfte sig så godt. Så derfor tænkte jeg om nogen vidste, om man måske kunne se på forbenenes position hvornår det passede med at bagbenene løftede sig smiley
    Ellers må jeg lige få min mor til at stå ved siden af og coache mig med nu'er til jeg får fornemmelsen lidt bedre smiley

Kommentér på:
Schenkelvigning i skridt

Annonce