{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plag-ejer?????!
  • #1   16. mar 2004 Hej!

ja har en plag!

jo striglet hende
    2. ja går tur med hende på folden
    3. ja har planer om at ride på hende
    4. temperementet er meget godt over for mig , og efter lidt tid når hun har kigge på de nye mennekser hvis der kommer nogen

• #2   16. mar 2004 hey...
    ja jeg her en hoppe plag..
    1. ja jeg strigler hende..
    2. Ja jeg både går og cykler ture med hende
    3. nej jeg er det svære for stor og for tyk til selv at ride den til.
    ¤. ja normalt meget rolig! en rigtig børne pony.. men hun kan ikke være alene i boksen..
    mvh sussi

• #3   16. mar 2004 hej!

jeg har vist læst forkert i 4erne! det skulle stå det ved jeg ikke nu må vi se til den tid

Morten

• #4   16. mar 2004 1) STRIGLING: ja...meget ofte.. har ham næsten ude og blive striglet hver dag
    2) TURE: ikke så meget men mest fordi jeg mener det er bedst også at have en ældre hest med...og der skal jo en anden til at trække den....
    3) PLANER OM AT RIDE PÅ DEN: ja...og er så småt i gang...men "rides" først engang efter april i år...(nu: longerer, laver HMS med ham, hænger på ham osv.....)
    4) TEMPERAMENT: meget sød og rolig..men er alligevel opmærksom overfor hans omgivelser...dog uden at være uopdragen...ELSKER at blive striglet...

• Susan J
    Susan J Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
    #5   17. mar 2004 Har du en plag???!
    -jahh. Monet..:)

Hvis ja læs videre!
    Her lidt spørgsmål til en lille rask debat:
    1) Strigler du din plag???!
    - jahh værd dag

2) Går du ture med den??!
    - ja engang imellem

3) Har planer om at ride på den når tiden er inde??!
    - nej for han er solgt...

4) Hvordan er temperamentet på den?? Er den sød og rolig eller vild og frisk??!
    - han er en dejlig lille hingst men han er lidt fræk..:)

• #6   17. mar 2004 Jeg har haft en plag, og jeg må sige ja til 1-2og 4
    Generelt er det meget vigtigt at bruge tid på de der unge dyr. De har næsten mere brug for det end de gamle. Hvis ikke de fra starten har lært at stå bundet, løfte ben eller blive trukket, så kan det blive meget besværligt senere hen.

• #7   17. mar 2004 Ups...
    Kom for godt i gang med de ja'er.
    4 kan jeg selvfølgelig ikke svare ja til. Min plag var meget rolig, nysgerrig, kælen, selvstændig og nem at have med at gøre, men hun har også haft grime på fra den dag hun kom ud af sin mor.

• #8   18. mar 2004 Ja jeg har en hingste plag.
    1) ja han bliver striglet hver dag. For ordnet vasket hove, ben og lemmer når det er nødvendigt
    2) ja vi går ture 3-4 gange om ugen, på vej, i skov osv. tit alene, nogle gange med hunden eleer andre heste ved siden.
    3) ja han skal være ridehest, er igang med longe arb. og lærer skridt trav og galop, samt horsemanship`s øvelser hver dag
    4) Da han er hingst er han både sød, rolig ,vild og frisk alt efter humør og udfordringer

• #10   18. apr 2004 hey...

ja, jeg har en Hingsteplag.

1) Han bliver striglet stort set hverdag.

2) Ja, det gør jeg tit, da det jo er utrolig god træning.

3) Ja selvfølgelig!! Hvis han da ikke er solgt til den tid.

4) Han er hingst med stort H, men han er jo også kun 1 år. Han trænger til en del opdragelse.

Vh Carina

• #12   23. feb 2018 Jeg har lige købt en vallak på halvandet år, men får ham først hjem den 4. marts (:

Har planer om at strigle og nusse dagligt. Giver ham lige noget tid til at falde til, men derefter vil jeg klart gå ture med ham flere gange om ugen.
    Han skal være terapihest om 5-8 år, så jeg skal både lave en masse jordarbejde, lege og ride.
    Som sagt har jeg ikke fået ham hjem endnu, men han er utrolig kælen, meget social, tillidsfuld, cool overfor stort set alt, men samtidig er han jo stadig en baby (:
    Sælger har gjort et fantastisk arbejde mht. opdragelse!

• #13   23. feb 2018 Gammelt indlæg smiley

Mvh TT

• #14   23. feb 2018 sorry, den viste de ældste først i stedet for de nyeste -.-

Kommentér på:
Plag-ejer?????!

Annonce