{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Ryggen med? {{forumTopicSubject}}

Hej kloge HG'ere...

Prøver at lave rygmuskler på min 18 år gamle hoppe Maya.

Jeg sidder og kigger på disse to billeder og tænker så? Har den ryggen med på den ene, den anden, begge eller ingen?

Vil gerne høre hvad I mener. Alle venligsindet kommentarer er velkomne
- kan godt selv se opstillingsfejl smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryggen med?
  • #1   28. jan 2013 2. billede...

profilbillede
  • #2   28. jan 2013 Ryggen mest med på billede 2, men brystkassen er tabt på begge billeder. Men det er oftest sådan i lav holdning. godt gået af en 18 årig anyways. Den går bedst på billede to mht til hals og ryg.

• #3   28. jan 2013
    Det er jo svært når det ikke er en serie af billeder.. Men det med om ryggen er med ( hvilket egentligt mere er bagparten man snakker om her, da ryggen kan være oppe eller nede ).

På de øverste ser hesten ud til at "hænge" lidt på bidet og ikke rigtigt kan bære hvad der bliver budt den, altså dermed er det ikke optimalt og derfor vil ryg/bagpart ikke være helt md.

På det nederste bære hesten hovedet selv, strækker halsen godt frem, kigger man bag sadelen er der ikke en bue ned som på det andet billed - men det er svært at sammenligne de to billeder, da de er i to forskellige momenter.
    På det billed ser heste ud til at være mere tilpas og bedre kunne bære den opgave der bydes den.

• #4   28. jan 2013 Enig med de andre, det ser bedst ud på billede 2.

• #5   28. jan 2013 Det handler jo netop om at hesten søger ned og går dybt og derved løfter sig selv, når det handler om at sætte rygmuskler. efterhånden kan man jo så begynde at tage mere fat i tøjlen, og når balancen og ryggen så stadig er med selvom man samler hesten, går man den rigtige vej.. Det har ihvertfald virket for mig smiley

• #6   29. jan 2013 Mange tak alle sammen. Har nemlig selv svært ved at mærke eller se når hun gør det, da hun nok mere eller mindre har gået sådan altid - uden at lægge ryggen til og hun har derfor rigtig svært ved det - så er glad for at læse jeres kommentarer. Er selv enig med jer om at den er bedst på billede 2, men ville som sagt gerne høre andres mening, da jeg har svært ved selv at vurdere det.

Kommentér på:
Ryggen med?

Annonce