Fjordhest Primola Gl. hest [Tidl. part] 2005
1.367 visninger
|
Oprettet:
Fjordhest Primola Gl. hest
Fødselsår:
2005
Højde:
145
Temperament
hmm ungheste temperament. self bange for opmærksom på mange ting.
vil PT bare sige hun er opmærksom
vil PT bare sige hun er opmærksom
Gangarter
hmm tjaa... når hun er ophidset har hun en kanon trav der ligger langt over middel.
men eller middel i alle gangarter, når der tages hensyn til hun normalt ikke bliver brugt.
men eller middel i alle gangarter, når der tages hensyn til hun normalt ikke bliver brugt.
Stævner
nej, og kommer heller ikke med mig. da jeg PT ingen interesse har i at starte hende og rejser til usa om 25 dage (talt fra d. 10 Juli)
Stamtavle
ved ikke, tror ikke der er på hende.
BIG ADMIN skriver:
"Jeg vil godt slå fast at vi IKKE kræver stamtavle på hestene for at de kan ligge i racerne. Jeg ved der er nogle brugere der bliver ved med at ælve om at der skal være stamtavle; det er for deres egen regning og har ikke noget med HesteGalleri og oprettelser at gøre."
FIND det sted hvor der står skrevet at heste skal have stamtavle for at komme under racerne, så skal jeg nok slette hende fra racen fjordhest.. men ellers gør jeg det ikke, og det er ikke en afvisnings grund
BIG ADMIN skriver:
"Jeg vil godt slå fast at vi IKKE kræver stamtavle på hestene for at de kan ligge i racerne. Jeg ved der er nogle brugere der bliver ved med at ælve om at der skal være stamtavle; det er for deres egen regning og har ikke noget med HesteGalleri og oprettelser at gøre."
FIND det sted hvor der står skrevet at heste skal have stamtavle for at komme under racerne, så skal jeg nok slette hende fra racen fjordhest.. men ellers gør jeg det ikke, og det er ikke en afvisnings grund
Køn
hoppe
Bemærkninger
Primola var faktisk bestemt til min veninde som kun har været på ryggen af en hest 8 gange. men da jeg så prøvede hende kunne jeg godt med det samme mærke at hun har alt for voldsom til min veninde. så nu må vi se om der kan sættes lidt opdragelse i hende inden jeg rejser d. 4 Aug.
Primola tager trafikken fint taget i betragtning af at hun er en unghest. hun er faktisk rigtig sød og tror da på hun bliver en dejlig hest med årerne, men nu er hun jo også kun 4 år.
PT. har jeg lidt svært ved at ride hende da der ligger mange unheste nygger i hende da hun kun er 4 år, og jeg har 3 forstuvede fingre.
billeder er en meget ens og der er ingen ride billeder, det beklager jeg, der kommer bedre billeder så snart jeg får en veninde med ud for at få taget nogle billeder.
Primola tager trafikken fint taget i betragtning af at hun er en unghest. hun er faktisk rigtig sød og tror da på hun bliver en dejlig hest med årerne, men nu er hun jo også kun 4 år.
PT. har jeg lidt svært ved at ride hende da der ligger mange unheste nygger i hende da hun kun er 4 år, og jeg har 3 forstuvede fingre.
billeder er en meget ens og der er ingen ride billeder, det beklager jeg, der kommer bedre billeder så snart jeg får en veninde med ud for at få taget nogle billeder.

Fjordhest Primola Gl. hest
aug 2009
Følger: 140 Følgere: 146 Heste: 5 Emner: 68 Svar: 961
ja jeg har heller ik set det skrevet nogen steder...jeg spørg dem hver gang, når jeg ser nogen skrive det og de svare aldrig.hi
aug 2009
Følger: 140 Følgere: 146 Heste: 5 Emner: 68 Svar: 961
og min stemme.rigtig dejlig hoppe og så er jeg vild med du skriver det med at man ik behøver at sætte dem under anden særlig race bare fordi de ik har stamtavle...har brokket mig mange gange til dem der skriver..hesten ska under a.s.r hvis der ikke er stamtavle..og man ka se det er en ægte fjordhest, så har man ik andet at gå op i ;o)
nov 2008
Følger: 264 Følgere: 1260 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.423
Men en Fjordhest kan stadig sagtens have den bygning
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.380
Det komemr helt an på hvilke gener der er skinner igenne i genet for pelsfarven,,
nov 2008
Følger: 264 Følgere: 1260 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.423
Fjordboble xD Elsker dem <'3
Tanja : Min gamle havlpart Bolette har da næsten samme bygning --' Jeg tror altså ikke du ved hvad du snakker om
(Undskyld jeg lige blanede mig xD )
feb 2009
Følger: 32 Følgere: 24 Heste: 8 Svar: 1
fin lille fjordhest
kig gerne forbi mine hypper
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.380
ikke har tavle, kan du på ingen måder garantere der ikke er haflinger i..
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.380
har ikke skrevet den har tynd man og hale :S Jeg skrev kropsbygning, det er korppen ikke man og hale
jun 2009
Følger: 120 Følgere: 109 Heste: 7 Emner: 19 Svar: 97
Virkelig lækker fjordhest ;o). En fjordhest behøver som sagt heller ikke og have stamtavle.. fjordheste har nogle kendetegn som andre heste ikke har,.. det samme med frisere :).
kig gerne forbi ? (;
<b> » bakkegårdens-ponyer «
dec 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 160
hehe ja, det der med haflinger er det sidste man skal komme ind på med mig, har haft en haflinger hopper og er nu ejer af hoppens 3 årige hingste føl, og går meget op at få alt viden om racen som muligt, så har studeret dem i 5 år
men det har Primme jo her så ikke
mar 2006
Følger: 118 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 52
Undskyld men jeg bliver nød til og komme med en kommentar til det Tanja har skrevet: Ha ha ha ha en Haflinger, hun kan da slet ikk samlignes med en haflinger. Hun er da bare en meget lys fjordhest, måske hvis manken bliver klippet at hun så har en meget lys rød ål Så du ved vist ikk hva du snakker om..
Hun er en rigtig fin, glæder mig til og se billeder af hende under rytter.
jul 2007
Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.505
Rigtig dejlig fjordbolle, elsker når de er lyse, og lidt sporty agtig, og så med lang man
Kig gerne Cody
Og lig en kommentar + bedømmelse hvis du gider
okt 2007
Følger: 347 Følgere: 383 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.274
Hej og velkomme.
Du har en mega sød og flot fjordhest:-)
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.380
Det er så ikke pladder, fjordheste har ikek den kropsbygning, heller ikke de sporty af dem
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 5
Hun ligner min Valde og han er med stamtavle. Fjordheste kan se sådan ud.
Jeg bliver selv sur når folk skriver sådan noget plader.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.380
på hun er raceren? Så vidt jeg kan se er der ingen stribe i man og hale, og hendes kropsbygning er heller ikke særlig racetypisk..
For mig ligner der der er noget haflinger i
mar 2008
Følger: 321 Følgere: 285 Emner: 128 Svar: 1.821
dejlig fjolle ;D