{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Hvad ville i? {{forumTopicSubject}}

jeg står og er meldt til et stævne her i weekenden, og har faktisk brugt 500 kr på det "skide" stævne..

og hvad gør min hest så igår???

jorde rundt på folden, og ender med en kæmpe hud afskrabning på det ene forben...

Hun er så halt.. NOGEN gange...

der er INGEN hævelse.. og når jeg "rykker" i senerne, så giver hun ikke udtryk for at det gør ondt...

hun er hlt det første minut hvor hun bliver longeret/løber frit... men kort tid efter der jorde hun rundt og bukker..

tror i hun er hypokonder-halt??

hvad ville i gøre???

prøve at ride hende i morgen?? for det går væk så snart hun er "varm" (tjah det kan hun vel ikke blive på 1 minut)??

igår da det skete, puttede jeg koldt på...

og idag efter snak med dyrlægen, har jeg puttet varme omslag på, og hun står med bandage i net..

hvad ville i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i?
  • #1   12. apr 2007 det er forresten spring (dog max 90 cm jeg skal springe)

• #2   12. apr 2007 prøve at skridte lidt på hende og se ad

500 kr Ö lyder af meget:)

• #4   12. apr 2007 500 kr ö ?!

• #5   12. apr 2007 jeg ville vælge fra til stævnet ..
    Jeg ville aldrig byde Rony at skulle ud til et stævne med en skade ..

• #6   12. apr 2007 Tjaaaé , Hvis ikke den viser tegn på halthed , ville jeg ride den i morgen og se hva den kan . Og hvis stadig ikke der er tegn på halthed , så bare ride stævne smiley

• #7   12. apr 2007 Ville sku ikke tage til stævne hvis min hest reageret sådan som din, ikke hvis jeg ikke havde haft en dyrelæge ude og sige go' for at ride stævnet ..
    Du kan ende med at lave stor skade på den hvis du rider .
    Du ringer jo bare og siger til dem at din hest er halvt så skal du havde halvdelen tilbage af beløbet .

• #8   12. apr 2007 ja 500 kr fordi jeg skulle efteranmelde (min egen skyld) og så leje af trailer...

det skal lige siges at min hest INGEN smerte tærskel har... noget som andre heste bare ville synes var ingen ting, det får hun ondt af... (hun havde en gang en LILLE hpvbyld, som smeden ikke en gang kunne finde, og der var hun 3 benet)

dumme hest he he

• #9   12. apr 2007 Jeg plejer at give mellem 500-700kr hver gang jeg skal til stævne når jeg <b>ikke</b> efteranmelder

• #10   12. apr 2007 ;D hehe

• #11   12. apr 2007 Men hvem ved, vi mennesker kan også "halte" lidt og så går det over (; Men hvis hun er halt et par dage før stævnet, så synes jeg du skal melde fra smiley

• #12   12. apr 2007 Jeg ville ikke få dyrlæge hvis den ikke har smerter :s Dyrlæger koster jo en formue, og du lyder som en der godt kan bedømme det selv smiley

• #13   12. apr 2007 Altså, hvis hun ikke er direkte halt -hvis du forstår. Så ville jeg måske prøve og skridte hende godt i morgen, altså 20-35 min. Og derefter prøve og ride hende.

Med den "skade" Filippa lige har haft, fik jeg afvide at så snart hun var færdig med smertestillende, som hun fik i 3 dage, så skulle jeg bare ride hende normalt igen. Skulle bare skridte hende godt varm , og selvom hun måske ikke var hel ren når jeg begyndte at trave, så skulle jeg bare ride videre. "skaden" i skulderen skulle bare være varm -det var kun for at hun var stiv og øm.
    Og nu -14 dage efter opstart, er der overhovedet ikke den mindste tegn på halthed.

Det er selvfølgelig ikk det samme. Men min pointe er at det kan jo godt være, at hvis hun har fået en hudafskrabning, at det så bare er øm og spænder lidt i det.

Så prøv dig lidt frem med hende i morgen og er hun ikke halt kan du jo godt tage afsted. Ved selvfølgelig ikke hvor lang tid du skal køre, men hvis hun så viser de mindste tegn på smerte til stævnet, må du jo bare melde fra inden start.

• #14   13. apr 2007 nu får vi af se i aften om hun er halt.. hun var en smule i morges...

har snakket med dyrlægen.. hun siger at så længe hun ikke løfter benet når jeg "rykker" i senen, så er det ikke senen.. så er det simpelthen bare smerter fra såret... men vil ikke udsætte hende for smerter...

der er stævne næste weekend også alligevel smiley

men der er det planlagt at jeg skal prøve min første LC.. og ville gerne have testet hende og se hvordan hun er på fremmed udebane inden jeg tager LC.. men sådan skulle det ikke være smiley

• #15   13. apr 2007 Hej Sandie
    Så vidt jeg kan se, starter du klub stævner, hvordan kan det da koste så mange penge??
    Men hvis der er det mindste i vejen, ville jeg blive hjemme, hvis hesten er syg er der mulighed for at du kan få dine penge retur, hellere det en at overbelaste hende yderligere.

Anita W

• #16   13. apr 2007 Læste lige din besked igen, når hun kan bukke og fise rundt, er der næppe noget galt, så ville jeg nok prøve,at se hvordan opvarmningen går.

Anita W

• #17   13. apr 2007 Jeg ville have have meldt fra (: uden at tøve .

Kommentér på:
Hvad ville i?

Annonce