{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

I nat kom April's Nars føl til verden. {{forumTopicSubject}}

kl. 00.15-20 kom lille Midnight's Aimeé til verden. forbenene var ude kl. 00.10 hvor far gik over for at kigge, og kl. 00.25 ringede han til mig og sagde tillykke... han havde ringet kl. 11 for at fortælle at April's Nar havde fået vokspropper i løbet af dagen, og at der havde stået mælk ud i lidt tid, så han regnede med at der gik maks 24 timer.. det gik der ihvertfald ikke...

Midnighst Aimeé var oppe på benene efter en lille time, og pattede inden den næste tima var gået. og inden jeg kørte hjem tog hun lige en trav rundt i boksen... så sødt...

Aimeé er Sort med 4 sokker, højre for går sokken kun til lige over koden, de andre ben går sokkerne op til mellem kode og knæet, hun har en lille stjerne og lidt mønster i hvirvlen under stjernen, og så har hun en lille snip ved mulen... hun er langbenet (eller også er hun ikke, men jeg har kun set jydeføl de sidste 3 år, og de fylder jo lidt mere...)
hun kommer til at hedde Aimeé fordi det er germansk (ligesom racen) og betyder Elsket, og Midnight's foran, fordi hun blev jo født lige efter midnat... havde det været et morgen føl skulle hun have heddet Aurora (betyder morgenrødens gudinde) men det har jeg svært ved at udtale, så det var vist meget heldigt hun ikke kom om morgenene...

men hun bliver oprettet i løbet af i dag... og så fik jeg slået dig malene... April's Nar fødte en uge før tid, og før Julia... hehe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I nat kom April's Nars føl til verden.
Kommentér på:
I nat kom April's Nars føl til verden.

Annonce