{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.870 visninger | Oprettet:

Føl med røde øjne {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley


Tror I at det er øjenbetændelse hvis et føl har blødrøde øjne? Hun er snart 3 måneder (om 10 dage), så kan det stadig være hvis hun er blevet klemt lidt under fødslen og tror I at det forsvinder igen? Der er intet omkring hendes øjne og de løber heller ikke i vand. De er bare MEGET røde smiley
Hun skal igennem en handelsundersøgelse nu her i løbet af ugen, så måske jeg lige skulle bede dyrlægen kigge lidt nærmere på det. Jeg vil helst ikke ha at min kommende prinsesse fejler noget!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl med røde øjne
Kommentér på:
Føl med røde øjne

Annonce