569 visninger
|
Oprettet:
Første hest - hvad kigger jeg efter? {{forumTopicSubject}}
Hvis vi nu lige leger at jeg godt måtte have en hest der hvor jeg flytter hen, hvad leder jeg så efter som den første hest?
Jeg er tolv år, og bliver meget snart 13. Jeg har redet i ca. fire år nu, og er omkring 155 cm. Jeg har part på en kat 1 pony, men kan sagtens ride kat 2. Hvad ville alderen, størrelsen og potientialet være hos ens "første hest?" :i
OBS: Har ikke lov af mine forældre til at have egen hest, så emnet er oprettet grundet ren nysgerrighed.
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 80
Så ville jeg kigge på hvad jeg vil med min ridning og hvilke ambitioner jeg har - fx om jeg foretrækker skovture og hyggeridning eller gerne vil være stævnerytter og om det skal være på klubplan eller distrikts- eller landsplan.
Jeg ville gerne ride stævner og gerne landsstævner, så da jeg skulle have ny pony omkring min 11 års fødselsdag, kiggede vi efter en kat. 1, som kunne alle ponyøvelser som jeg følte mig tryg ved, da jeg ikke var den modigste rytter.
Nu rider vi landsstævner og jeg er klar til at skifte til hest efter 5 lærerige år med Møffe
jul 2011
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 635
Jeg synes det vigtigste er at det er en pony man føler sig tryg ved, og kan stole på.
Dernest skal man også kigge på hvilke ambitioner man har, skovturs/hyggerytter, springning, dressur eller noget helt 3.
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 22 Heste: 7 Emner: 83 Svar: 1.349
Hvis jeg var dig, ville jeg tage ud og kigge/prøve nogle forskellige slags heste, det er svært at forudsige hvad man falder for
Første hest - hvad kigger jeg efter?