{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Erfaringer med diverse hestebehandlinger (massage, kiropraktor osv) {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal have en fysiologisk hesteterapi til min pony i næste uge, og jeg glæder mig helt vildt smiley

Jeg har aldrig haft andet end dyrlæge, og forventer mig egentlig heller ikke nogen åbenbaring, og hesten fejler ikke noget, men har da nogle småting, som rumstere lidt i mit hovede.

Der er jo efterhånden mange muligheder af behandlingsformer. Hvad er jeres erfaringer? Er det et modeflip, har I succes historier, eller stået bagefter og tænkt at hesten sikkert nød det, men det ikke har gjort nogen forskel?

Lad mig høre jeres erfaringer og meninger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med diverse hestebehandlinger (massage, kiropraktor osv)
  • #1   17. jun 2014 Vi har haft super erfaringer med at have hestene til osteopat! Den ene fik rettet et fuldstændig skævt bækken næsten helt op, og fik låst op i kodeled osv. og den anden fik rettet en komplet låst skulder - den kunne ikke engang få benet bare lidt ud til siden, og efter behandlingen har der ikke været nogen problemer med det, andet end lidt ømhed smiley

Kommentér på:
Erfaringer med diverse hestebehandlinger (massage, kiropraktor osv)

Annonce