{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.260 visninger | Oprettet:

smed fejl, hvem skal betale? {{forumTopicSubject}}

hej
har været så uheldig at den smed der har skoet min 4 års, har skåret ham skævt plus sat ham helt ned i dragterne, hvilket vil sige at han nu står halt på 3 mdr. havde først en dyrlæge ude der bad smeden sætte den op igen og han lage så også en anden form for sko på ham ( bred i den ene side og alm i den anden) dette mente han var løsningen.
efter ca 14 dage var den stadig halt og besluttede mig for at køre den til ribe dyrehospital. her fandt man så ud af, at når man punkt bedøvede hesten var den halt på begge forben. de var ret sikre på at det var fordi den havde været skåret helt ned og også dobbelt klikkede.

Men har jo ikke andet end dyrlægens udsagn og den nye smed der nu har været og ligge eggbarsko og såler på. Har ingen billeder af da han havde skåret den ned på dragterne og stå.

Det skal siges at det er første gang han har beskåret hesten, da jeg er ny tilflytter. men som sagt er det snart 3 mdr siden dette skete og den pågældende smed har ikke selv opdaget at der var noget galt.

Nu er min problem stilling så, kan man tillade sig at kræve at han skal betale for alle de udgifter jeg nu får mig pga denne fejlbeskæring?

hvis han ikke går med til dette hjælper det så at klage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smed fejl, hvem skal betale?
Kommentér på:
smed fejl, hvem skal betale?

Annonce