{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

Når man er ny og "fattig"... {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Her sidder jeg, en søndag eftermiddag og mere eller mindre desperat forsøger at finde lidt luft i mit budget, som kan bruges til en times ridning om ugen. Uanset hvor meget jeg forsøger at overbevise mig selv, så kan jeg godt se det. Den smule jeg har til overs i budgettet er ganske simpelt ikke nok. Suk!

Det er over en måned siden jeg har så været tæt nok på en hest til at røre den. Og jeg har abstinenser!

Det hele bunder i, at jeg er flyttet til det midtjyske for at studere. Jeg kender ingen hestefolk, og ingen hestefolk kender mig, og en gang mener jeg at have hørt, at det ikke gavner at være ukendt, når man forsøger at få lov til at tage sig af eller hjælpe til med andres guldklumper.

Jeg har søgt efter gratis parter siden jeg flyttede herned. Jeg ved godt, at det måske er normalt at det tager tid at finde sådan noget, men har ligegodt aldrig haft så svært ved at finde noget før.. kommer også fra Nordjylland, det kan være det er der forskellen ligger. Det kan også være fordi jeg er 20 år gammel og hovedsageligt hyggerytter, og at alle hyggehestene er optaget af yngre piger. Jeg ved det ikke smiley

Min nye tanke er, at jeg i første omgang skal have kontakt til nogle hestefolk. Men jeg føler mig måske bare lidt usikker ved at vade ind i stalden på det nærmeste ridecenter og bare gå rundt - synes måske umiddelbart også det kan virke ret underligt.

Såe.. ja, det jeg vil med det her er, at jeg vil gerne have nogle gode råd til hvordan jeg kan komme i nærheden af en hest, uden at sprænge mit budget og uden at virke som en, der er ude på noget fusk. Eller er det i virkeligheden lidt for naivt?

Jeg håber at få nogle gode og glade og behagelige tilbagemeldinger fra alle der måtte have noget at bidrage med!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man er ny og "fattig"...
Kommentér på:
Når man er ny og "fattig"...

Annonce