{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.012 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
VIP
HesteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
28. nov 2003
Følger: 1 Følgere: 159212 Emner: 80 Svar: 459

HesteCampus - Tre dage med heste, læring og hygge! {{forumTopicSubject}}

Den 12. - 14. juni 2015 slår HesteMagasinet og HesteGalleri portene op for en helt ny ridecamp! Og vi håber, at du kommer med!

HesteCampus er en hestefestival, hvor du kan prøve dig selv af som rytter, og dygtiggøre dig i omgangen med heste eller bare nyde festivallivet med hundredevis af andre hesteinteresserede. Alle heste er også velkomne; varmblod, koldblod, ponyer, islandske heste osv.

<b>Hvad kan man bl.a. prøve?</b>

* DISTANCE
* TREC
* ALRID
* HORSEMANSHIP
* TRÆNING FRA JORDEN
* TERRÆNSPRING BANESPRING
* KØRSEL
* MOUNTED GAMES

Du får hundredevis af hektar af landets fineste og smukkeste terræn at ride i, i de omkringliggende imponerende statsskove. Skovstier, udfordrende baner, spring i terrænet. Flere gange hver dag arrangeres gratis fællesture, hvor du kan ride i selskab med andre passionerede ryttere.

Om dagen handler det om heste og ridning - og om aftenen kan man enten hygge sig i lejren eller gå ind i festgaden for at høre musik.

Lad dig inspirere i udstillergaden, hvor du finder tusindvis af gode tilbud eller få fyldt depoterne op i en af madboderne.

<b>Hvad koster det?</b>

Hvis du er hurtig kan du få fat i en af de ekstrabillige early-birdbilletter til kun 599 kr. Men skynd dig, der er KUN 500 af de billige billetter!

Hvis du har din egen hest med til Hestecampus, kan du tilkøbe opstaldning.

Køb din billet her: https://billet.hestegalleri.dk/events/14805-HesteCampus_2015/ticket

Læs mere om HesteCampus her: http://www.hestegalleri.dk/hestecampus/

Med venlig hilsen
Rikke/HesteGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HesteCampus - Tre dage med heste, læring og hygge!
  • #2   23. jan 2015 Skal man ikke annoncere i "Marked"??

  • #3   23. jan 2015 Fantastisk ide

    MMMMEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    Syntes I ikke lige at I skulle have tjekket op på bare en lille ting, specielt da det foregår i Vejle...

    weekenden dette afholdes er den weekend der er det fynske dyrskue, og da det er i Vejle så er det jo ekstremt ideelt for hesteejerne på Fyn, specielt dem som elsker at komme ud med deres heste, vise dem frem og nyde at være sammen med alle de andre der også nyder deres heste på denne måde.


  • #4   23. jan 2015 Øh skal HesteGalleri ikke overholde sine egne regler??? Super dårlig stil

  • #5   23. jan 2015 Super fedt!

    Men hvad så vis man ikke har egen hest? Får man så tildelt en eller hvad? Skal man betale for at ride den, eller er det med i prisen? smiley


  • #7   23. jan 2015 Og er der rabat ved feks. opstaldning af 2 el. 3 heste? Kunne også godt tænke mig at vide om hø/wrap bliver sat til rådighed, sammen med evt. strøelse.. 800 for 3 dage, det burde da være inkluderet men jeg kan ikke finde noget om det? smiley

  • #8   23. jan 2015 Meget ustruktureret side.

    Ingen konkret info om ridning/træning.
    Ingen info om opstaldning.


  • #9   23. jan 2015 Mangler virkelig struktur og bedre info omkring bl.a. opstaldning og aktiviteter. Ellers et godt tiltag (y)

    Dog vil jeg også sige, som tidligere fynbo, er det en rigtig dum weekend i forhold til Dyrskuet i Odense.


  • #10   23. jan 2015 hvordan ser det ud med opsyn af hestene og udstyret i staldene om natten under opholdet og hvad er inklusiv med boksen


  • #11   23. jan 2015 der ud over hvordan er det med de lovmæssige papir skal de tjekkes når man kommer og skal de eventuelt opbevares i et sted eller må man selv have dem i telt /campingvogn

  • #12   23. jan 2015 er der specielle regler for hvem der må komme i staldende eller må alle komme og gå som de har lyst til

  • #13   23. jan 2015
    Jeg har faktisk slet ikke forstået hvad arrangementet går ud på.

    Om man kan tage egen hest med og afprøve nævnte ting - hvis ja, hvem "instruere"/underviser så? Det finder jeg ret relevant, hvis der overhovedet er nogen der gør det.

    Og er prisen bare for at have hesten og en selv med - hvor skal man og hesten være, hvordan er forholdene?
    Samt koster det så ekstra og deltage i de forskellige ting?

    Meget forvirrende informationer


  • #14   23. jan 2015 men nu skal folk også lige huske at det er første gang man holder denne "lejer" "show"

    hvis man ikke selv har været med til at lave et stævne (bare et lille gård stævne) og jeg mener ikke at komme dagen før lige at sætte nogle bomme op i nogle spring jeg mener virkelig ned og købe ind til mad og skaffe sponsoreret udtyr sørge for at folk har betalt for start mm


    så ved man slet ikke hvordan det er at få økonomi til at køre rundt eller hvor mange personer man faktisk skal skaffe for at have alle poster til at blive styrret af nogle

    og man husker ikke altid selv alle små punkter (som vi nu kritisere som mangel)



  • #15   23. jan 2015 har I overvejet at lave et armbånd system så man kende forskel på folk så folk ikke bare kommer den første dag og så gemmer sig i et telt de næste par dage


    hvornår skal man ankomme med hestene og hvornår skal man køre igen


  • #16   24. jan 2015 Info info INFO !!! Der mangler i allerhøjeste grad INFO om en masse forskellige ting ang. hestene især.

    Opstaldning:under hvilke forhold skal hestene stå og hvad betaler man for.
    Hvordan foregår selve ridedelen
    Hvad er der af baner til ridning/hvem arrangerer/styrer og skal man melde hvad man rider og på hvilket niveau - og i dette tilfælde - til hvem/hvor
    ??
    Mon ikke arrangørene skulle overveje at tilføje denne mængde information, på den ellers så fine hjemmeside - på forhånd tak smiley


  • #17   24. jan 2015 Lyder spændende men mangler også Info. Mangler faktisk meget Info før jeg tager stilling til om jeg vil køre derhen fra Sjælland.

  • #19   24. jan 2015 Jeg ville gerne have deltaget men min hest er ikke klar til det jeg godt kunne tænke mig, i år. Jeg savner dog meget info omkring opstaldnings forhold, hvad er inkl. I de 800 kr (hø,halm,foder osv.) jeg regner ikke med man kan låne hest der? Hvilken uundervisning kan man få?
    Det høres super fedt ud og vil gerne deltage næste år hvis det gentages smiley

    Mvh TT


  • #20   24. jan 2015 vil rigtig gene deltage, men mangler info om hvad det helt præcis går ud på? Kan man prøve de forskellige faciliteter med sin hest og hvordan og hvorledes ?

  • Vibeke
    Vibeke Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   24. jan 2015 Tusinde tak for det gode og fantastiske initiativ smiley
    Glæder mig, lige som I andre, til yderligere informationer, hvilket jeg har tillid til kommer i den nærmeste fremtid.
    Glæd jer i stedet over det gode initiativ og den kæmpe indsats og stykke arbejde, der er gået forud for denne indbydelse.
    Det er så nemt, at kritisere andre, især når man ikke selv er en del af en indsats!
    Henvend jer i stedet til arrangørerne og tilbyd at give en hånd med, når I sidder inde med så mange gode idéer om, hvordan det skal gøres smiley
    Sådan et arrangement kan ikke få hjælpere nok smiley
    - og stort cadeau til, at det holdes i Jylland. Hvorfor i alverden skal alt da foregå på Sjælland. Vejen og prisen er lige lang smiley
    Ærgerligt dog, at det falder sammen med Odense Dyreskue, men som alt andet i livet, må man vælge.
    Jeg glæder mig meget til, at se hvad Hestecampus kommer til at byde på, og ønsker det bedste for arrangementet.
    Vh Vibeke


  • #22   27. jan 2015 Lyder godt(Men)
    Se nu at få den info på plads,ellers kommer der ikke de folk i ønsker.


  • #23   17. feb 2015 Lader til at vi er en del der har ventet på info -facebooksiden bliver man heller ikke klogere af, der skrives blot "vi arbejder på det"

    -hvordan forventer man at folks kal tage stilling til om de vil bruge, hvad der for mange af os, er en betragtelig sum penge (billet, opstaldning, transport etc) på noget, når man ikke aner hvad dete r man køber?

    Det fremgår ikke om det er med undervisning, er det noget med man selv skal prøve tingene af og ja, i det hele taget er der jo INTET info om hvad det egentligt er for noget.

    Jeg har gået og tænkt at det kommer nok lige om lidt nu hvor dete r slået op, men det gjorde det så ikke.

    Det havde sgu nok været smart om man ventede med at slå arrangementet op, til der reelt ER et arrangement at slå op -ikke bare planer om at lave et eller andet på et tidspunkt.

    Og lidt dårlig stil af HG slet ikke at svare på folks spørgsmål her, på FB eller på hjemmesiden


  • #24   10. apr 2015 Hej alle sammen!
    Vi er nu kommet en del videre med planlægningen af HesteCampus!
    Hvis I er nysgerrige efter at få mere at vide om programmet, så kig nærmere her:

    http://www.hestegalleri.dk/hestecampus/program/

    Der kommer til at være mange spændende aktiviteter - uanset om du kommer med eller uden hest!

    På HesteCampus-sitet kan I også finde øvrig information om arrangementet.

    Hvis I kigger ind på HesteCampus facebookside, så kan I lige nu være med i en konkurrence om at vinde 2 billetter - https://www.facebook.com/HesteCampus

    Mvh. Rikke/HG smiley


  • #25   10. apr 2015 Rikke - hvornår reagerer I på de sidste indlæg og problemer med det nye HG? smiley

  • #26   10. apr 2015 Er da helt glad for jeg ikke har meldt til endnu kan jeg se -der var jo bl.a. skrevet at kørsel ville være på programmet, det er det så ikke kan jeg se... og det ville være en af de ting jeg ville tilmelde mig for, så havde jeg købt billet, ville jeg da føle mig lidt snydt

    Jeg synes såmænd det lyder som et super arrangement. Men hvis i gentager det næste år, så synes jeg helt ærligt i skal få programmet på plads,f ør i åbner for tilmelding.
    -det er jo alletiders at annoncere billige biletter til de første osv. men man vil jo så skulle tilmelde sig til noget man ikke har en kinamands chance for at vide hvad er


  • #27   19. jun 2015 Hvorfor endte det med at blive aflyst?

  • #29   19. jun 2015 Nej det er jo forståeligt når information og ting ikke er klart.. Håber dog det bliver noget til en anden gang men der er nødt til at være 100% styr på tingene før man kommer med en udmelding. Foruden at Tindur ikke er trailer vandt så var den manglende information det der holdt mig tilbage. smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
HesteCampus - Tre dage med heste, læring og hygge!

Annonce