{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Når kæresten rider {{forumTopicSubject}}

Hva så tøser! Har kæresten været oppe på jeres krikkedyr endnu? smiley

Hvis ikke, så skynd jer da at lave en aftale og få ham med ud på ridetur. Det er virkelig skønt endelig at have en at ride lidt med (står alene ude i ingenmandsland) specielt nu hvor jeg er kommet igang med min hoppe igen, så han kan låne fjordhesten imens. smiley
(Det ser forresten skægt ud med ham på 185 og minihesten på 135. Dælme godt han er robust bygget, og at kæresten ikke gider mere efter 20minutters skridt og luntetrav)

Ihh, hvor er de bare søde sammen og de nyder virkelig hinandens selskab. Så dejligt at se smiley

Hvordan tager jeres kærester jeres hesteinteresse? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når kæresten rider
  • #1   24. maj 2015 jeg heldigvis fundet mig en med samme interesse, han har part i stalden hvor min egen står så vi rider sammen, og er på udkig efter sin egen lige nu smiley og så har jeg heldigvis altid en til at passe og ride min når jeg ikke lige er hjemme

• #2   25. maj 2015 Ja, min kæreste er ved at lære at ride på min veninde Ronja's hest Frost engang imellem smiley
    I januar købte vi også en Frieser hoppe som delehest.
    Hun er dog ikke klar til tilridning endnu, men så kan han lige lære ridningen lidt bedre, mens jeg tager "chancerne" på Migu smiley

profilbillede
  • #3   25. maj 2015 Min kæreste er tit med mig på tur! smiley Vi deles om krikken, for har kun mulighed for at ride på min egen, men det er super hyggeligt, og han er faktisk rigtig frisk i forhold til at han var bange for heste inden han kendte mig! smiley

• #4   25. maj 2015 Og så er der mig der er lonely... uden kæreste og ridehest... wup wup xD

• #5   25. maj 2015 Jeg mødte min kæreste via HesteGalleri, så surprise surprise, manden kan ride smiley Dog var vi faktisk først på vores første tur sammen lørdag forrig uge, da vi var nede ved at besøge DD, trods vi har 7 årsdag idag.
    Her er et billede jeg har stjålet fra DD smiley

profilbillede
  • #6   25. maj 2015 Nope.. Min mand er lettere nervøs.. Men hjælper dog stadig til med Tindur fra en tid til anden.. smiley
    Mvh TT

• #7   25. maj 2015 Hesten er min interesse og ikke min kærestes, så han slipper..
    Golf er hans interesse og ikke min, så der slipper jeg..

Hesten er mit frirum, og nyder det, og det er skønt at have nogle interesser hver for sig. Så den ene ikke sidder hjemme og venter på den anden. smiley

• #8   25. maj 2015 Godt at have noget fælles
    Min mand og jeg rider Distance og masser af skov ture
    Desværre er hans hest syg og vi har ikke redet meget i år
    men vi glæder os til hans nye hest kommer hjem og vi kan genoptage vores store int.
    Her er han på første prøve tur på hans nye hest Junior

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #9   25. maj 2015 Niks, syntes det er sundt at smide næsten 100 kg urutineret rytter på en hest..

• #10   25. maj 2015 Bahh mangler en kæreste.... xD

• #11   25. maj 2015 min kæreste er en smugle bange for de store dyr men han er da med ude og strigle en gang imellen (dvs. jeg striger han står mindst 1 meter væk) smiley

• #12   25. maj 2015 hvor er det helt snyd. Gad godt have mine kæreste bare ville med ud og strigle eller klappe dem smiley han vil ikke kunne komme op og ride på dem fordi han er en lille fjer på 117 kg smiley og det vil jeg ikke udsætte dem for

• #13   25. maj 2015 Haha Sanne Kolind samme her! smiley
    Vi er meget glade for hver vores sportsgrene og prøver gerne hinandens (efter 1 1/2 år er der nu min tur til at prøve golf til sommer).

Han har da indvilliget i at ville ride skridttur med mig indimellem (men så skal jeg låne en hest han som nybegynder kan bruge, og det kan godt være lidt svært)
    Mere bliver det ikke til og jeg er helt ok med det smiley
    Angående vægt så vejer han mindre end mig, så det er ikke vægten der er problemet smiley

• #14   25. maj 2015 Mette smiley Min har så gjort helt klart, at han aldrig kommer op at ride.. Han kan godt tage med derud, hvis jeg lige skal skifte dækken.. Men det er også det..
    Til gengæld så betaler han ret meget til min hest..

Jeg er da også med på golfbanen, men det er mere for at tage billeder.

Vi spiller til gengæld badminton sammen.. Har bare på fornemmelsen, når jeg også ser på vores vennekreds, at de tror man skal lave alt sammen med sin kæreste.

• #15   25. maj 2015 ridning siger ikke min mand så meget, men han bakker mig 110% op i at det er min livsstil og han tager da gerne med i stalden og giver en hånd med, men bliver helst på jorden smiley

• #17   25. maj 2015 Ingen kæreste, ingen hest, såå smiley

• #18   25. maj 2015 jeg har fundet manden i mit liv og det beste er bare at han også elsker heste. vi har en vær lige nu. det er så dejlig at jeg ved at hvis jeg er syg så passer han min hest og jeg passer hans hvis han ersyg eller har over arbejde. for jeg har nemlig svært ved at overlade den ansvar til en anden man kan godt til ham

• #19   25. maj 2015 Min kæreste var så bange for heste han ikke turde gå ind i en stald hvor alle heste var i låste bokse og dagen efter er han så sej han tog sig mod til at trække min hest på fold trods den lige havde stejlet fordi den var utålmodig og alle venner var ude! (Vi havde været til stævne så alle rosenknopper skulle ud inden fold):-) så jeg er stolt af ham bare han klapper min hest smiley

• #20   25. maj 2015 Jeg havde min kæreste med ude første gang i går. Han lånte en tinker, jeg red min egen, det var såå hyggeligt. Vi fik redet både skridt, trav og galop (han red i et halvt år engang). Dejlig tur smiley smiley

Kommentér på:
Når kæresten rider

Annonce