{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Det kan da ikke være rigtigt! {{forumTopicSubject}}

Jeg nævner ingen navne. Personen ved selv hvem hun/han er.

Jeg har skrevet min msn inde på Lukas profil, så folk jeg skriver med herinde kan tilføje mig.

Nu er folk dælme begyndt at tilføje mig fordi de SKAL have en begrundelse for den bedømmelse jeg har givet smiley Er lidt negativ, for det var ikke meningen.

Ikke nok med det, så begynder vedkommende at blive flabet, da jeg siger hun/han kan tage og læse hvad der står skrevet derinde.

Og jeg skal pludselig til at høre for at "min tekst er så kedelig at man ikke forstår den" og at jeg ikke vil have en begrundelse, fordi jeg finder de fleste uholdbare(hvilket jeg skrev fordi jeg var træt af folk blev ved med at give min hest lav fordi den ikke havde ridebilleder)

Kan det virkelig passe at man bliver "jaget vildt" bare fordi folk de bliver særpet over at man givder deres lille tulle middel, fordi den ikke er mere værd end det.

Tag dog og bliv voksne og husk på at det er JERES mening om hesten der tæller!

Hvis jeg skulle til at chikanerer samtlige der giver min hest middel/lav, kunne jeg jo ikke lave andet, og jeg er ret sikker på at Lukas er ret så lige glad med hvad alle andre synes, bare jeg kommer og giver ham mad, strigler ham og hygger med ham.

Så tøser. Brug jeres tid fornuftigt og strigl hesten istedet for at generer andre.

Camilse, der er ret ligeglad med hvad folk synes om den røde stjerne der står i den røde stald i boksen med de røde tremmer

PS: ja. det er nok ret intetsigende, dette. Men jeg synes at folk de fortjener at få afvide hvor meget til gene de er når de laver sådanne numre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan da ikke være rigtigt!
Kommentér på:
Det kan da ikke være rigtigt!

Annonce