{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Vedr. købekontrakt. {{forumTopicSubject}}

Kære, søde hjælpere.

Jeg står og skal lave en købekontrakt ifm. at jeg har solgt min pony. Men... jeg bryder mig under ingen omstændigheder om, at skulle opgive mit cpr-nummer til en vidt fremmede (i hvert fald ikke de sidste fire).

Er en købekontrakt ikke gyldig, hvis ikke det fulde cpr-nummer fremgår på kontrakten, eller er det ikke så vigtigt? Hvis cpr-nummeret er vigtigt, er der så en der kan fortælle mig hvorfor? Gerne med henvisning til regelsæt.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. købekontrakt.
  • #1   12. jan 2016 Hmm ja godt spørgsmål - jeg har altid opgiver mit cpr n i købskontrakt HVIS jeg kender sælger/køber - ellers aldrig se sidste 4 - men spørg SEGES

• #2   13. jan 2016 Jeg har lige solgt en hest for nyligt, og brugte kontrakten fra heste-nettet.
    Jeg syntes heller ikke der er grund til at skulle oplyse sit cpr. nr. Så blev enige med køber om at vi ikke udfyldte det.
    Kontrakten er jo stadig gyldig med navn, adresse, tlf. nr. og underskrift.
    Så længe der er skrevet under, så fanger bordet smiley

F.eks kunne vi heller ikke udfylde afhentnings/leveringsdato, da hesten skal hentes af en vognmand og han skal først lige melde tilbage med en dato smiley
    Så lod felterne være tomme.

• #4   13. jan 2016 Der står både cvr. nr og cpr. nr på heste-nettets købskontrakt smiley

• #6   13. jan 2016 Okay smiley
    Der er også mange underlige ting i sådan en kontrakt med skal udfylde, hehe.

• #7   13. jan 2016 Som Helle rigtig skriver, så står der både cpr.nr. og cvr.nr.

Men nu er jeg ved at tjekke den fra Ridehesten og den kan jeg faktisk rigtig godt lide, så måske vælger jeg den frem fra den fra Heste-Nettet. Men vælger jeg den fra Heste-Nettet, så bliver det uanset hvad, uden cpr.nr. Max fødselsdag.

Kommentér på:
Vedr. købekontrakt.

Annonce