{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Tilpasning af bomløs {{forumTopicSubject}}

Jeg har tilredet min unghest i en Barefoot London som har fungeret rigtig godt - han er så vokset nu og er blevet væsentligt mere markeret over vinteren. Så skiftede den bløde forsvidsel med en bred (mener jeg) - hvilket resulterede i at jeg SLET ikke kunne ride i sadlen. Dertil var hesten skidesur under hele rideturen.

Har prøvet flere forskellige bomløse sadler - men intet har fungeret ordentligt. Én så ud til at ligge mega godt på hesten - men han var simpelthen så sur så det halve kunne være nok.

Pt rider vi uden sadel eller i lammefætter og det er han helt fin med.

Jeg vil derfor gerne have en ud som kan komme med en røvfuld sadler og sige "det her ligger godt på hesten" og som vi kan prøve af inden jeg beslutter hvad vi skal have. MEN jeg har ikke råd til at købe en ny sadel. Er ret vild med Sensation og baloun, men tør heller ikke investere i den brugt, før jeg ved hvad der duer til hesten.

Jeg er i tvivl om hvem der findes derude - kan se at flexisadler er fra Sjælland, og ved slet ikke om hun laver sådan noget (men kan selvfølgelig skrive og spørge).

Hesten står ved Randers og jeg kan desværre ikke transportere ham nogle steder... det havde nok ellers gjort tingene lidt nemmere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilpasning af bomløs
Kommentér på:
Tilpasning af bomløs

Annonce