{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Det der med manglende overskud.. {{forumTopicSubject}}

Hej heste-tøsser

Jeg står lidt i et dilemma, som jeg tænkte jeg ville dele herinde, og håbe på nogle fornuftige muligheder.

Jeg er ejer af en lækker 12 års hoppe, efter Michellino.

Der har over vinterperioden ikke været meget overskud til at ride hende, hovedsageligt pga tidsmangel og sene arbejdstider + tidlig mørkt.

Jeg har flere gange overvejet at sælge, men igen så elsker jeg den hest og jeg plejer at få lysten og overskudet tilbage.

Så har jeg også overvejet udlån. ½-1 år - Dog skal hun blive på Sjælland, og gerne en rutineret rytter, som mangler en dygtig hest til at ride.
Låner står for alle udgifter der måtte være. Jeg ser helst en over 18 som samtidig kender til Michellino-typen, da det bestemt ikke er en "kone-hest" så at sige smiley

Hvad ville I gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det der med manglende overskud..
  • #1   16. mar 2016 Jeg ville beholde hesten! Og så vil jeg sætte mine egne ambitioner ned.

Der er jo ingen der siger du skal ride seriøs dressur 5 dage om ugen og knokle der ud af.
    Hvis du sætter dine forventninger til dig selv ned til et niveau hvor du ved du kan klare det så får du succes og så vokser overskuddet også:-)

Måske du bare skal ride en dag om ugen? Eller bare gå en tur med hesten 3-4 dage om ugen og sidde på den 20 min en af disse dage.

Sæt dine forventninger helt der ned hvor du er sikker på at få succes med dem.. Så skal du se, så kommer overskuddet helt af sig selv smiley

• #2   17. mar 2016 Allerede nu er det ved at være lyst til 6.30-7 tiden, så det går den rigtige vej smiley Jeg synes, som prinsessen, at du bare skal skrue ned fr træningen om vinteren. Hvis du for eksempel har fri lørdag søndag, eller tidligt fri lørdag og fri søndag, så longer lørdag, så det værste krudt er taget og rid søndag, og de andre dage i ugen, så læg en lille smule longearbejde ind, om det så kun er 30 minutter sammenlagt.
    Så længe den altså har godt med foldtid smiley

• #3   17. mar 2016 Hun går i løs-drift så foldtid er der masser af smiley

Ja jeg tror nu at I har ret med det smiley Det kunne være man skulle starte lidt stille ud igen -:)

Tak for lidt en øjenåbner smiley :-*

• #4   17. mar 2016 Ville bestemt heller ikke sælge - mest af alt, fordi jeg i sig selv synes, at det er et fuldstændig frirum, bare det at komme ud og passe hesten. Det er så afslappende og bekræftende i mit hoved.
    Derudover, har jeg "heldigvis" lige pt. en unghest på 3½, som kun bliver brugt 3 maks 4 dage om ugen af ca. 15-30 uden opvarmning og nedkøling, alt efter hvad vi skal lave, om vi skal træne dressur, longere, springe eller rider ud på en tur.
    Jeg ville som de andre, bare sætte forventningerne ned, så længe det ikke er en byrde for dig på det økonomiske plan, at have hest smiley

• #5   17. mar 2016 trine - det er på ingen måde en byrde rent økonomisk. da hun står gratis hos svigerne.
    Men ja, nu bliver vejret også bedre, og det er længere lyst, så hjælper det garanteret på det smiley
    Har bare lidt dårlig samvittighed over for hende, den manglende træning som det var før.

Kommentér på:
Det der med manglende overskud..

Annonce