{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virker Back on track
  • #1   5. sep 2016 Min låser selvom jeg bruger det. Men hun låser over alt som vi skifter underbukser.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   5. sep 2016 der er ingen evidens for dens effekt.. og mange af gangene er det ofte mere indbildning end en reel effekt.

• #3   5. sep 2016 Det virker, altså at det laver en indvendig varme. Alt healings halløjet kan man ikke dokumenterer.

• #4   5. sep 2016 Er der nogen der har haft et konkret problem, hvor det har virket?

• #5   5. sep 2016 Jeg bruger det selv, og kan mærke at det hjælper.

• #6   5. sep 2016 Min hoppe var gået igennem et hegn og skar hasen voldsomt op! Hun var indlagt 10 dage, men kom sig ok. Efterfølgende havde hun et 15 cm langt grimt ar der lavede en slags skorpe (keratiniseret væv) som blev rigtig tykt og hårdt (og den blev ved med at komme tilbage selv om jeg pillede det af). Hasen var dobbelt størrelse af den anden has, og der skete intet i 2 år. Jeg prøvede en BOT hasegamache, og efter ca. 1 måned var hasen faldet til normal størrelse, og der hvor gamachen kunne lukke blev arret pænt og blødt, og der voksede endda hår frem igen. Jeg kan tydeligt se hvor gamachen ikke kunne nå den gang for der har hun stadig den der skorpe.
    Jeg ved, at det var BOT'en der gjorde forskellen smiley

• #7   5. sep 2016 Rygvarmeren har en lidt skør pasform. Den virker for stiv til, at kunne forme sig efter hesten smiley Men måske den kan passe din hest. Jeg har netdækken og lændedækken som jeg er utrolig glade for om vinteren smiley

• #8   5. sep 2016 BoT virker i hvertfald på mit knæ smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #9   5. sep 2016 både knæbindet, rygningen og mange andre af de produkter der virker, virker fordi at det støtter.. det er det der giver effekten - samme effekt som man vil kunne få af andre støttende produkter

• #10   5. sep 2016 Når jeg får Back om track på, så kan jeg mærke at området begynder at arbejde, det snore i det, og det gør det ikke når jeg har almindelige på.

Jeg har lige haft de ondeste nakke/skuldre muskelsmerter, men tog jeg min back on track nakkevarmer på, så forsvandt smerterne, og de nætter jeg ikke sov med den, havde jeg ondt og var stiv om morgen, det var jeg ikke de morgner hvor jeg havde sovet med den.

Min påstand er stadig, at det virker.

• #11   5. sep 2016 Min mor lider engang imellem af tennisalbue, ved normale støttebind bliver det ved med at gøre ondt, hvorimod efter hun har købt et fra BOT går hun med det i de timer hun må om dagen og efter 1-3 dage er smerterne fuldstændigt væk. Nu har hun det sjældent i forhold til før hun begyndte at bruge BOT. Så det med st andre støttebind er lige så gode tror jeg nu ikke helt på, da det er noget med vævningen osv i BOT's produkter + at det har hjulpet min mor som i øvrigt lider af fibromyalgi, og hun har stor glæde af hendes armbind og mit knæbind. Hestens ben er desuden ikke længere hævede, så staldgamacherne kan jeg heller ikke undvære i dagligdagen smiley

• #12   5. sep 2016 Back on track har haft rigtig god virkning på mit knæ smiley

• #13   5. sep 2016 Nu er jeg hestemassør, så jeg kommer ud til en del forskellige heste.
    Jeg oplever at heste der bruger back on track tæppe eller rygvarmer har betydeligt bedre blodgennemstrømning i ryg + lænd smiley det kan self være et tilfælde, men sjovt at det er oplevet så mange gange smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #14   5. sep 2016 Jeg bruger det både selv og til hesten og det gør det det er købt til for os smiley

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #15   5. sep 2016 Helt klart ja det virker både på mig selv og hesten

• #17   6. sep 2016 Jeg kan ikke undvære mit knæbind. Med en knæskade der er forsøgt opereret med begrænset succes, har jeg til tider hamrende ondt. Enkelte dage er det sindssygt smertefuldt at gå. Der virker mit BoT knæbind smiley Det samme gælder når knæet begynder at gøre ondt når det er koldt.

• #18   6. sep 2016 BOT virker på min ryg og knæ. Kan tydeligt mærke forskel på, om jeg bruger det eller ej! smiley

• #19   6. sep 2016 Bruger det både til mig selv og hestene.

Jeg har ofte problemer med mit knæ (mén efter en mange år gammel forstuvning) - bruger BoT knæbandage, og kan mærke tydelig forskel efter 30 min ca.

Min gamle hest, havde en (uhelbredelig) gaffelbåndsskade og halthed til følge - med BoT hver nat blev hun med tiden haltfri i skridt, og hævelsen omkring benet forsvandt betydeligt og blev væk. Så snart hun ikke fik BoT på i 1-2 nætter var den gal igen..

Så hos mig har det virket smiley

• #20   6. sep 2016 Jeg har et fleece tæppe til mine som jeg er rigtig glad for, bruger det om vinteren som skridttæppe og ellers nogen gange når vi kører til og fra rideskolen eller stævner og på begge mine virker det som om at deres rygge er bedre opvarmet og de virker mere "smidige" i ryggen/kroppen når jeg har brugt det smiley
    Til mig selv har jeg et lændebælte som jeg også er rigtig glad for har brugt det både når jeg rider og i skolen når jeg skal sidde ned længe, og jeg synes tydelig jeg kan mærke en forskel, området bliver varmere og musklerne bliver løsnet op så spændingerne forsvinder , så for mig virker det smiley

• #21   6. sep 2016 Jeg har brugt både nakkevarmer, lændebælte og knæbind. Har oplevet en positiv effekt med både nakkevarmeren og lændebæltet, men knæbindet gjode absolut intet for mig.

Anbefalede BoT til min bonusmor og hendes kæreste, som vidst har noget OA i flere forskellige led, og de har begge haft så god en oplevelse at de nu har flere produkter til hvert led end jeg har til sammen.

• #22   6. sep 2016 Prøv også at søge på Kaisa og Egon smiley
    Kaisa lider af børneleddegigt, men bruger BoT og mærker stor effekt!

Kommentér på:
Virker Back on track

Annonce