{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af heste
  • #1   29. mar 2007 min har stået to steder i mens jeg har haft hende, det ene sted kun en uge.

  • #3   29. mar 2007 Min har kun stået på Lindegaarden i de 2 år jeg har haft ham :b

  • #4   29. mar 2007 Pampas har stået 2 steder mens jeg har haft ham og det var ikke med min gode vilje at han skulle flyttes.

    Jeg synes grænsen nåes, hvis hesten bliver mærket af flytningerne..

    F.eks. er Pampas ikke en hest man kan flytte med. Han tabte sig vildt meget og mistede totalt sit ellers gode humør, da han blev flyttet. Han er heldigvis ved at være helt ovenpå igen, men det har virkelig taget tid.



  • #5   29. mar 2007 ¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨

    Hvordan kan det være at de skal flyttes?


  • #7   29. mar 2007 min hr været det samme sted, men skal hjem om en måned.

  • #8   29. mar 2007 Hej!

    Min har stået 3 steder imens jeg har haft ham.
    Jeg synes ikke der er nogen grænse. Prøv at tænk på dem, der starter stævner hele tiden. Der bliver hesten jo også flyttet.
    Heste har en fantastisk evne til at tilpasse sig sine omgivelser. Selvfølgelig er det lidt forskelligt fra hest til hest, men generelt har heste ikke noget problem med at blive flyttet.


  • #9   29. mar 2007 2 gange..
    Ud til rideskolen, og tilbage igen. ;D


  • #11   29. mar 2007 humle har stået 3 steder i de 2 år jeg har haft hende og så været på ferie et 4. sted sommeren 2005. hun er altid frisk, glad og positiv, men har aldrig virket gladere end der hvor hun er nu smiley det er også det fedeste sted og alt fungerer, så det er bare lækkert!

  • #12   29. mar 2007 Tja.. Filippa startede med at stå nogle måneder hvor jeg købte hende, og selv red før. I maj 2006 blev hun så flyttet på Kalhave, så har hun været på sommerferie en weekend hos en veninde, sidste sommer. Og hun har stået en uge på rideskolen da jeg var i praktik..

  • #13   29. mar 2007 ´Mulle har stået det sted hvor hun står nu, lige fra hun var 4 år!(:

  • #14   29. mar 2007 Hmm... aprilsnar blev født hos os da vi boede i rolighed... da hun blev 3 år, blev hun "flyttet" ned til en berider i gørding, hvor hun stod to måneder, imens hun stod der, frykkede min famile og jeg teltpælene op og flyttede til starup, så da hun kom hjem kom hun herhjem, ellers har hun aldrig været "flyttet", hun trives bare hendes mor er i nærheden, eller at der er nogle hun kan koste rundt med.... hehe... tossede hest...

  • #15   29. mar 2007 ¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨


    Ej, hvor surt! Håber du må finde et andet sted så.. ;o)


  • #16   29. mar 2007 Vita *April's nar* : Ej haha! Hedder din hest virkelig April's nar? Ej, det er genialt OG sjovt!! Det fik mig faktisk helt til at smile, da jeg læste det! smiley
    Er hun så også en April's nar? smiley


  • #17   29. mar 2007 aldrig.

    Jo piaff er blevet ''flyttet'' over til min berider og 2 måneder senere kom han hjem igen.

    Har egen stald og folde, så bestememr jo selv hvordan jeg vil have det smiley

    Så har aldrig rigitg flyttet mine heste. xD




  • #18   29. mar 2007 Mener ikke der er nogen grænse. Man skal have hesten der, hvor hest OG ejer har det bedst! Som andre nævner har heste en fantastisk evne til at tilpasse sig, og bryder ejeren sig ikke om at være på stedet, påvirkes hesten let af de negative vibrationer! Glossi har i den tid jeg har haft ham stået 4 steder. Først på landbrugsskolen, imens jeg gik der, så i en stald vi lejede for vinteren, så i engen, med vores fine nye løsdrift, og nu på Sjælland, hvor han går sammen med 12 andre islændere. Det tager ham ca. en uge at falde til, hvorefter han er præcis som han plejer. Det hjælper nok at han er udpræget underhest i vallak-flokken, så der er meget lidt kamp om pladserne, når han kommer ind i flokken.

  • #19   29. mar 2007 Bolette har stået fire steder de 9 år jeg har haft hende. først var hun med mig på efterskole, dernæst stod hun ca 2 år hos en privat, men da den anden der havde opstaldet sin hest der flyttede den hjem, flyttede jeg Bolle med så hun ikke skulle stå alene. så stod hun det sted i 6 år og nu hvor jeg er flyttet til østjylland har jeg flyttet hende herned fra Vensyssel, så hun har været flyttet godt rundt.. Hun har også haft 4 ejere før mig og stået masser af andre steder. men nu skal hun være ved mig resten af tiden. Regner heller ikke med at jeg flytter hende igen.

  • #20   29. mar 2007 Jeg tror du har ret Anja B.
    Tror heller ikke de tager så meget skade af at blive flyttet. Bolette er også underhest så hun finder sig hurtigt til rette i hierakiet.


  • #21   29. mar 2007 Min er blevet flyttet en gang. På de 4 år jeg har haft ham. Han stod 3 ½ år det første sted og nu står han så der hvor han står nu.

  • #23   30. mar 2007 Jeg tror nu hovedårsagen til at Pampas blev så stresset af at flytte, var at han kom som absolut overhest, som han har været praktisk talt altid. Til at være den laveste hest i hierakiet, og det er ikke nemt at avancere når man på det tidspunkt var 17 år..

    Han er dog kommet ret langt op, jeg vil tro han ligger nummer 2 ud af 7 heste..


Kommentér på:
Flytning af heste

Annonce