{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første Hest ?
  • #1   31. mar 2007 Det er ikke så meget om hvor lang tid man har redet, mere om hvor god man er til det.
    Og der er ikke nogen aldersgrænse, man skal bare være klar over hvor stort et ansvar det er, og kunne passe den ordentligt (: .

Min mening.

• #2   31. mar 2007 Synes meget det kommer an på modenhed, ansarlighed og lysten til virkelig at tage ud til hesten HVER dag.Også selvom det er noget lortvejr, og cyklen er pumpteret!(:

• #3   31. mar 2007 det kommer da ikk an på hvor godt man rider, nogle får deres egen pony inden de begynder at ride, fordi så kan man ride noget mere, og så længe den bare er sød, og man får undervisning.
    så det er der vist ingen regler om ;D

• #4   31. mar 2007 det kommer da ikk an på hvor godt man rider, nogle får deres egen pony inden de begynder at ride, fordi så kan man ride noget mere, og så længe den bare er sød, og man får undervisning.
    så det er der vist ingen regler om ;D

• #5   31. mar 2007 jeh synes ikk man behøver at have redet for at få sin egen.
    bare man ved hvordan hesten skal passes eller kan få nogen til at hjælpe.
    selv fik jeg min da jeg var halvanden år og han har nu altid haft det fint.

-Rikke

• #6   31. mar 2007 Synes man skal vide det er et mega ansvar !
    Man skal kunne ride godt - i alle situationer.
    Og der skal selvf. også være penge til det, det nytter jo ikke noget man anskaffer sig en hest/pony - hov, jeg har sørme ikke råd til en smed lige nu, det må vente, altså det duer jo ikk hehh, bare min mening xD
    (Fik faktisk Pipi idaq, eller hun blev min idaq xD)

• #7   31. mar 2007 Team Rabobank - Kyllingen fra Skader-Team Turbo .

enig ;D

så længe man har hjælp og undervisning. er det ingen problem

• #8   31. mar 2007 Tak for alle de gode svar smiley Jeg har kun redet lidt over 1 år.. :S Da interessen for heste (især de islandske smiley kom lidt sent smiley Hvis man kan sige det! smiley Men åh gud.. Hvor vil jeg gerne have en.. smiley Hihi.. Men det er klart det er en STOR beslutning og tage og det er jo heller ikke noged' som man lige gør fra den ene dag til den anden.. smiley Er begyndt at ride ca. 3 gange om ugen, men er også lidt i tvivl om hvor tilstrækkelig erfaringen er smiley Nu må vi se om den store drøm bliver til noget en dag! smiley ;b

• #9   31. mar 2007 synes da nu ikk det kommer an på om man kan ride, men om man kan klarer det - ved hvad det indebærer.
    ridningen mener jeg ikk betyder noget det kan man jo altid lærer.
    må indrømme at jeg kunne da ikk ride da jeg fik min, og han kunne heller ikk rides på.
    man kan jo godt bare have hest for hyggens skyld

-Rikke

• #10   31. mar 2007 hvis der er stor forælder opbakning er der ingen alder

• #11   31. mar 2007 Stort tillykke til dig med Pipi smiley Hehe, det må sQ være fantastisk smiley Held og Lykke med hende ;P

• #12   31. mar 2007 jeg havde redet i et år eller sådan noget dengang jeg fik min første pony (:

• #13   31. mar 2007 da jeg var helt lille red jeg, så holdt jeg pause, og begyndte så igen or ca 6 år siden .. Jeg er først ved at få egen hest nu (:

Kunne selvfølgelig godt hahaft en, men synes bar ik jeg har haft råd, eller fundet den rette hest, før nu (:

• #14   31. mar 2007 ved det ikke

jeg havde redet i 7 år, havde passet mange heste, tilredte et par stykker og havde haft hel part før jeg her i august fik min egen hest Schakira

• #15   31. mar 2007 Har aldrig gået til ridning, det jeg kan er selvlært og min mor.
    har redet siden jeg var 7-8år på en hingst.
    Den belv så solgt da jeg var omkring 10-11år.
    Og da jeg var 14 købte jeg min egen..

• #16   31. mar 2007 Ingen grænse.
    Man skal bare have tid og råd.
    Og så skal man elske hesten smiley

Men det nytter dog ikke noget at anskaffe sig en hest hvis man ikke har styr på grundridningen.
    Og er man lettere urutineret, men dog har styr på grundridningen bør ens første hest være en ældre lærehest smiley

• #17   31. mar 2007 Tror ikke det handler om hvor længe man har redet :o)
    Det handler mere om, om man er klar til at tage det ansvar for ponyen/hesten Hver evig eneste dag.. også om vinteren i møgregnvejr :o)
    Og så handler det også om at vælge en hest der passer til ens erfaring. Som en siger, nogle får hest inden de begynder at ride, men der vælger man nok heller ikke den mest vanskelige, fyrrige hest. Nej det er nok snarere en stoisk pony der tager det meste med ophøjet rop :o)

• #19   31. mar 2007 Jeg syntes det kommer meget an på hvor meget man har haft med heste at gøre. Altså man kan jo godt have redet i ½ år, men alligevel vide mere end en der har redet i 2 år, fordi man eksempelvis har haft halvparter og startet stævner, redet mere end en gang om ugen osv., og så kan det være at personen der har redet i 2 år kun har redet rideskole hest, 1 gang om ugen.
    Men jeg syntes det kommer an på om man selv syntes man er klar til at tage ansvaret med en hest, som jo skal passes hver dag, men man kan jo også vælge at få en part på den, så man ikke behøvet komme ud til den hver dag smiley
    Heeh, men ellers vil jeg sige omkring 2-4 år, kommer an på hvor meget man har lært, og hvordan man er som person.
    Jeg havde selv redet i 7 år da jeg fik Acett, (som er min første pony) og der havde jeg haft et par halvparter o.l. Undskyld al den tekst smiley

• #20   31. mar 2007
    *Stald Elmely* Acett og Buffast smiley Neej det er SKØNT med en god lang begrundelse.. smiley Thihi ! Tak for det smiley

Kommentér på:
Første Hest ?

Annonce