{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Handelsundersøgelse {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Har virkelig brug for hjælp!

Jeg står i den situation at jeg snart skal ud og anskaffe mig min første hest smiley Men den her hest står i Jylland og jeg bor på sjælland, så der er 3,5 times kørsel mellem os. Jeg skal snart til at havde handelsundersøgelse på hesten, men hvordan gør man det? Hos min dyrlæge foregår det her på klinikken, men den ligger 3,5 time væk fra hesten. Så hvordan ville i gøre det?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Handelsundersøgelse
  • #1   7. jan 2017 Jeg ville finde en der ligger tæt på hesten også bruge den. Vær dog opmærksom på ikke at bruge sælgers egen dyrlæge.

• #2   7. jan 2017 Vælge en dyrlæge, som ikke er hestens vante, men en i nærheden af hesten. Så er det godt nok ikke én, du kender, men ejer kender den heller ikke. smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #3   7. jan 2017 Jeg ville få en lokal hestedyrlæge lave en handelsundersøgelse, selvfølgelig ikke sælgers, derudover ville jeg indføje i kontrakten at den kan returneres hvis den ikke går igennem hos din egen dyrlæge, lidt dyrt men tror på at det er en god ide at få din egen dyrlæge til at udføre komplet handelsundersøgelse så kan i også tale om ting der måtte dukke op.

• #4   7. jan 2017 Du kan roligt bruge sælgers dyrelæge. Skulle hesten nemlig senere vise sig at fejle noget som skulle havde været oplyst af en af disse parter. bider det sælger i enden og ikke dig.

Men normalvis bruger man en dyrelæge der ikke har "været på kontrolbesøg" hos hesten før. smiley

• #5   7. jan 2017 Husk det skal være dig der bestiller dyrlægen og det skal tydeligt fremgå af samtalen, at undersøgelsen bliver lavet for dig. Det lærte jeg da jeg fik handelsundersøgt hest i Sønderjylland (jeg er fra Sjælland). På denne måde er dyrlægen der for dig til at opdage alt og ikke for sælger (til at få hesten til at fremstå godt).

• #6   8. jan 2017 Vi gjorde de a, vi mødtes på halvvejen. Alså Fyn heste hospital, og havde trailer med. hvis den gik igennem (som den gjorde) tog vi den med... de er en måde at gøre det på smiley

• #7   10. jan 2017 Hvis jeg var dig ville jeg nok finde en dyrlæge der er i nærheden af hesten. De kan godt blive noget stive af at stå så lang tid i trailer og så bagefter at skulle lave en bøjeprøve smiley tror også den helst ville undgå 7 timer i trailer hvis den ikke går igennem. Men den er svær for man ville jo også gerne have sin egen dyrlæge til det smiley evt prøv at ring til din dyrlæge og hør om de kan anbefale dig en i området ? smiley

Kommentér på:
HJÆLP! Handelsundersøgelse

Annonce