{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Hvad kan vi lave den sidste dag sammen? {{forumTopicSubject}}

Årh, jeg er sønderknust lige nu smiley

Mit spørgsmål er længere nede, jeg skal bare lige ud med det her smiley

Min aller allerbedste ven skal sælges og jeg er så utrolig ked af det!
Prins Felix har været min bedste ven gennem tre år og at jeg så skal sige farvel til ham, gør så ondt!
Jeg har fundet den sødeste familie i hele verden, hvor han ville kunne tilbringe resten af sit liv, i gode og rolige omgivelser.
Men åårh, hvor er jeg bare ked af det! Jeg har bare grædt og grædt hver evig eneste dag, siden i søndags, hvor han blev solgt.
Han har bare altid været der for mig og han er virkelig den eneste jeg stoler 100% på!
Jeg har aldrig grædt så meget i mit liv, han er og forbliver min yndlings smiley

Og han skal allerede afsted til sine nye ejere på lørdag!!! smiley
Jeg ville ønske at jeg bare kunne have lidt længere tid til at vænne mig til tanken om at han pludselig ikke er der længere... Men ja, man vil vel altid gerne have lidt længere tid.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal bruge min fritid på efter på lørdag? Jeg er ude ved Felix om morgenen, før jeg skal i skole, hvor jeg strigler ham og lukker på fold(hvilket er tidligt om morgenen, da min bus til skole kører 06:35) Jeg er oppe ved ham i det sekund jeg stiger ud af bussen efter skole og er der indtil jeg skal ind og spise aftensmad og så efter jeg har spist, skynder jeg mig ud til ham, lukker ham ind fra fold og sidder bare i boksen med ham og snakker og strigler i timevis, indtil jeg skal i seng. Hvad i alverden kan man bruge sin fritid på? Nej, det var faktisk ikke det, der var spørgsmålet.

Hvad kan Felix og jeg lave på vores sidste dag sammen(på fredag)? Jeg har kigget på næsten alle andre forumemner her på HG og har da også fundet noget inspiration, men ikke den helt store idé.
Jeg stoler som sagt 100% på ham.
Vi elsker at ride uden udstyr eller ride lange ture og vi rider yderst sjældent med sadel(højst et par gange om året).

Jeg vil så gerne gøre noget specielt ud af vores sidste dag fulde sammen, så jeg håber i har nogle idéer til hvad vi kan lave.
Ikke at det behøver være noget stort, men vi har lavet så mange ting sammen, at jeg simpelthen ikke ved hvad vi skal lave af dem, eller om vi skal prøve noget helt nyt?

Please ingen kommentarer på at jeg er for meget oppe ved ham, da han virkelig er mit et og alt, det er ikke bare noget jeg skriver, for at det lyder sødt eller sådan noget og jeg virkelig ikke ved hvad jeg skulle gøre uden ham.

Jeg er så ked af at jeg skal af med ham. Jeg har altid troet at det skulle være os to for evigt og at jeg aldrig skulle give slip på ham smiley smiley

Hvis nogle af jer keder jer eller er interesserede, så er dette grunden til at han skal sælges:
https://www.instagram.com/p/BP5mUXbFJtK/?taken-by=soia_og_ponyerne

Og her er hans galleri(jeg opdaterer det snart, da billederne ikke er de bedste):
http://www.hestegalleri.dk/galleri/336070-anden_saerlig_race_prins_felix

Og så en lille video af os to sammen smiley
https://www.instagram.com/p/BMB6p_KFRXf/?taken-by=soia_og_ponyerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan vi lave den sidste dag sammen?
  • #1   1. feb 2017 Gør det I allerbedst kan lide! Og hvad det er, er jo forskelligt.

Hvis jeg kunne have valgt en aktivitet, inden jeg pensionerede min pony for et par år siden, så ville jeg have redet ud i det blå, og ikke set os tilbage. Bare redet, hygget, snakket og en masse myssere til slut.

Han får selvfølgelig stadig masser møs, eftersom jeg har ham endnu. Men jeg ville gerne have haft en mindeværdig tur i skoven fx, og sagt "dét her var den sidste, og det var perfekt".

• #2   1. feb 2017 Den sidste dag jeg havde med Macho inden han skulle aflives hyggede vi os.. havde jeg kunnet ride ham, så havde vi taget den længste tur i skoven.. det var desværre ikke en mulighed pga en seneskade.. men vi gik en lille tur og nød hinandens selskab..

Jeg ville have haft fået taget nogle billeder af os sammen, der var bare ingen der havde tid smiley

Glæd dig over han kommer til en dejlig familie..

• #3   1. feb 2017 Få taget nogle gode billeder sammen. Hygge og nusseri

• #4   1. feb 2017 Billeder og en tot af halen til et armbånd. Også en fantastisk lang og dejlig tur.
    Men skal ærlig indrømme at jeg får en dårlig smag i munden hvis det kun er fordi du er blevet for stor der er årsagen til salget.. smiley

Mvh TT

• #5   1. feb 2017 Team Tindur:
    Det er absolut ikke fordi jeg er blevet for stor til ham!
    Jeg har altid haft den "plan" at når jeg blev for stor til ham, trækker vi bare ture, træner tricks, agility og jordarbejde(Det gør vi også nu, men så var det bare det vi gjorde frem for også at ride).
    Men her på det sidste, har jeg virkelig kunnet mærke, hvor meget han elsker at blive redet, hvor meget han nyder det og at han bare vil gøre sit bedste. Han er min bedste ven og jeg vil gerne have at han får mulighed til at gøre det han gerne vil. Jeg tror ikke at han ville være den sammen, hvis ikke han fik lov til at komme ud på rideture, for det elsker han virkelig og han gør altid sit bedste for at det bliver en god tur smiley

• #6   1. feb 2017 Okay. Jeg synes dog bare det er hurtigt så.. Jeg ville have forsøgt at se hvordan hesten ville have det uden ridning.. Den kunne jo evt tilkøres og blive brugt på den måde smiley men igen.. Det er jo mig og mit syn smiley

Mvh TT

• #7   1. feb 2017 TT: jeg måtte også af med min pony grundet jeg blev for stor.. grunden bad er fordi mine bedste forældre ikke ville betale for en hest jeg ikke red på, og det måtte jeg respektere.. men det giver en frygtelig grim smag i munden smiley

TS: lav det i bedst kan lide, hyg sammen, få taget nogle billeder sammen, evt tag en tot af halen.
    Min sidste dag med ponyen blev brugt på en gå tur hvor en var med ude og tage lidt billeder, jeg flettede ham og hyggede bare max om ham smiley

profilbillede
  • #8   1. feb 2017 Lunse - ja men så var det ikke dit valg, så det må have været rigtig hårdt smiley

Mvh TT

• #9   1. feb 2017 TT - det var det desværre også.. endnu værre når ejer ikke holder aftale, men når der ingen kontrakt er, så kan jeg intet gøre end at håbe på at jeg selv kan købe ham hjem igen en dag smiley

• #11   2. feb 2017 Tusind tak for svar allesammen! smiley
    Nu giver jeg heller ikke slip på ham for evigt. Jeg har valgt at sælge ham til nogen i nærheden af hvor jeg bor og de har givet mig lov til at komme og besøge ham når jeg vil også er det et blivende hjem, han vil aldrig blive solgt videre igen smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #12   2. feb 2017 lav noget som i nyder at gøre sammen, og som kan give dig et godt sidste minde!
    Det skal være noget hvor du sikre at i har en god oplevelse, og hvor du kan slutte af med at smil på læben!

Hvis du nyder at ride uden udstyr - så gør det! Ellers så bare sæt dig ned og nyd pony inde i boksen, hav nogle gulerødder, også bare sid og slap af i dens nærvær, og tænk tilbage på alle de gode oplevelser i har haft sammen smiley

(også lad være med at lyt til de usympatiske mennesker, som abolut skal komme med unødvendige kommentarer om de valg omkring salg - de burde have lidt medfølelse istedet for at side og stikke! smiley )

• #13   2. feb 2017 Nu ved jeg godt det er lidt sent i og med han jo er solgt. Men der er jo et hav af muligheder indenfor køre verden og der er ingen hest for lille. Jeg er 25 og køre med min shetlænder på 85 cm. Her kan man starte dressur, toppe kørsel, marathon osv hvis man har interesse for stævner og din pony vil have fornemmelsen af at blive brugt. Den bedste beslutning for mig var at tilkøre min pony og det fungere han faktisk bedre med end at blive redet. smiley

Kommentér på:
Hvad kan vi lave den sidste dag sammen?

Annonce