{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

sommereksem {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen der har et godt råd omkring sommereksem.
jeg har en haflinger som er så plaget hun går med eksem dækken hun får middel mod insekt og jeg giver hende spec sår pudder der også modvirker insekter på hendes sår men det rigtig synd kommer hun ind er hun ved at klø sig til blods.
nogen der har ekstra gode råd ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sommereksem
  • #1   17. aug 2017 Hippo Ex-Cema. Gives i foderet og er et absolut mirakel middel

  • #2   18. aug 2017 tak prøver smiley

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #3   18. aug 2017 Min klør sig også meget har dog fundet ud af hun klør sig mindre når hun kommer ind når hun har dækken på
    Har du prøvet at vaske hende, jeg snakkede med Ekholm i går og jeg syntes vi fik en god snak
    Man skal bruge deres shampoo to gange om måneden og deres olie på de steder huden er ødelagt eller irriteret bagefter
    Det bedste ved deres produkt er at de giver tilfredsheds garanti så du får pengene tilbage hvis det ikke virker
    Prøv og ring til dem og få en vejledning
    prob.dk


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #4   18. aug 2017 Deres shanpoo skal sidde 30 minutter og løsner skæl så de ikke klør så meget og så behandle ovenpå da det ikke hjælper at behandle ovenpå skæl da produkterne så ikke kommer til bunds
    Inordic kommer med et produkt om ca en måned som booster deres immunforsvar over vinteren så de forhåbentlig ikke bliver så plaget til næste år


  • #5   18. aug 2017 Kigger lige med. Har også en pony der klør... smiley Han har dog ikke haft eksem tidligere, men det kan måske komme ved nyt hjem.

  • #6   18. aug 2017 Jeg bruger kovaline, både shampoo og creme, det gør at han ikke hæver så meget og klør

  • #7   19. aug 2017 Saltvand, neem olie og mulighed for at gå ind, når mitterne er værst.

    Det har løst problemet for min pony. Har prøvet et hav af tilskud, men intet har virket så godt som dette miks.


Kommentér på:
sommereksem

Annonce