{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Bomløs sadel
  • #1   19. jan 2018 De billige bomløse sadler er lort ifølge mig..

    De lidt dyrere f.eks. Contact har jeg gode erfaringer med smiley


  • #2   19. jan 2018 Jeg eeeeeeeeelsker mine Barefoot! smiley jeg sidder skønt, de er nemme at tilpasse mine ponyer, og så ligger de godt på dem smiley
    Jeg elsker at mine Barefoot ikke tilbyder ret meget støtte så man kan lærer selv at sidde i den rigtige position uden alt muligt hjælp smiley Jeg har dog Stella modellen med mulighed for at sætte større støtter i, men det benytter jeg ikke. På det seneste har jeg overvejet at bytte dem ud med den veganske udgave af Cheyenne (jeg har haft den "normale" Cheyenne Drytex før) smiley


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #3   19. jan 2018 Jeg er rigtig glad for mine Dyggur og Christ Iberica

  • #4   19. jan 2018 bomløs er mange ting !
    alt fra lamme pad uden noget som helst. og til de dyre lædermodeller
    Nogle sadler er til en tur hen af vejen, andre kan bruges til stævner.
    så nøjagtigt hvad ønsker du ??

    jeg har selv en Trekker master dressur. det er en dressursadel, som ligner en helt almindelig dressursaddel, den er bomløs, men den har cobjern.


  • #5   19. jan 2018 Jeg har gode erfaringer med Barefoots både sadler og ride-on pads

  • #6   19. jan 2018 Jeg kan ikke sidde i barefoots, men er ret glad for min startrekk smiley

  • #7   19. jan 2018 jeg kan ikke sidde i en barefoot Cheyenne, den er for bred. Men jeg er rigtig glad for min Ghost! den er også nem og hurtig at tilpasse, hvis hesten ændrer sig:)

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #8   19. jan 2018 Jeg har haft Barefoot cheyenne og London men giver mig en mega dårlig opstilling

  • #9   19. jan 2018 Har haft Trekker, Pioner, lammesadel og ikke kendt bomløs sadel. Har måttet skifte til Barefoot og Sensation i takt med hestene har forandret sig og jeg har fået dårlig ryg som kræver mere støtte. Har været meget glade for dem alle. Har ridepad til når jeg rider tur med børnebørne foran. Er jeg også glad ved den.

  • #10   19. jan 2018 Tak for alle jeres svar det har givet mig lidt og tænke over:)

  • #11   19. jan 2018 elsker min barefoot sadel. dejlig at side i og varmer numsen om vinteren. anbefaler at have en gel pad under for ventilering og for at skåne hestens ryg. De er dog tur sadler og burde ikke rides hårdt i, da den jo er bomløs.

  • #13   21. jan 2018 Rider med en bomløs sadel på min islænder hoppe. Det er rigtig godt, for hende da hun har en utrolig kort ryg, samtidig med at hun let bliver øm i ryggen. Dog skal man være obs på at man ikke nødvendigvis altid kan stige op uden at sadlen glider ned på siden af hesten, selvfølgelig kun hvis du stiger op i stigbøjlen. Derudover kan min godt finde på at glide frem eller tilbage, hvis ikke gjorden er spændt ordentligt. Det er en Karlslund Kontakt 2 smiley

  • #14   22. jan 2018 Jeg har rigtig dårlige erfaringer med Freemax, men synes Sensation G4 er fantastisk for hesten (hvis den passer) Tindur elskede den sadel smiley

    Mvh TT


    profilbillede
Kommentér på:
Bomløs sadel

Annonce