{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SARCOIDER hvad er jeres erfaringer
  • #1   18. feb 2018 forever aloe vera propolis.

    smurte hver dag i ca 6 uger for 4 år siden, aldrig kommet igen ??

    en tube koster omkring 200 kr. bruge ca 1/2 tube ??


  • #3   19. feb 2018 Søg på Facebook efter Diana Klein. Hun har købt en fjordhest med en enorm Sarcoride, som hun faktisk har fået ret godt under kontrol.

  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #4   19. feb 2018 Min den ene havde også nogle stykker. Man kan få noget tjæreagtigt hos dyrlægen. Det fjernede det fuldstændig på min på en uges tid. Kan ikke huske hvad det hedder, for det har skiftet navn, men bare spørg din dyrlæge om det brune tjæreagtige noget. Det er rimelig billigt, super effektivt og så virker det med det samme.

  • #5   20. feb 2018 min havde - ifølge råd med dyrlægen satte vi 2 elastiker rundt om - som jeg skulle spænde 3 dage efter - og skulle forsat spænde hver 3 dage til scaroiden faldt af - og samtidig med skiftede jeg foder - Omega 3 kraftur - tilsætte rødsolhat - scaroiden faldt af og ja det så MEGET vildsomt ud - fordi Goldy´s var meget stor - jeg gjorde dette med elastikkerne på 2 scaroider - og de 10 andre hun havde mellem bagbenene rørte jeg ikke ved.

    Efter mit foderskift er dem mellem bagbenene forsvundet og de 2 store hun havde rensede jeg med klorhexidin blandet med kopattesalve - de er ikke kommet igen.

    Dette er gjort i 2016-2017 og de er stadig ikke kommet tilbage.

    Jeg prøvede med alt muligt fra dyrlægen - hvilket ikke virkede overhovedet.

    På min FB side har jeg en masse billeder af dette - men jeg kan desværre pt ikke lægge billede op her - find mig på FB og se mine voldsomme billeder

    https://www.facebook.com/gitte.hansen.752487


Kommentér på:
SARCOIDER hvad er jeres erfaringer

Annonce