{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

angst for heste! {{forumTopicSubject}}

Hej! jeg er en pige på 19 år, som desværre er blevet angst for heste. sagen er den at for ca 1 års tid siden, gik jeg til spring ude på en rideskole i holdsted, hvor jeg blev smidt af rigtig mange gange, fordi den pony jeg blev sat op på simpelthen ikke kunne lide at springe. efter det har jeg haft en hest som jeg blev nød til at sælge igen, da jeg simpelthen blev bange for at være i nærheden af den, og især hvis jeg skulle ride på den. så noget tid efter tænkte jeg, at jeg ville prøve og se om det var fordi en hest strørrelse måske var grunden til jeg ikke turde, så jeg prøvede at få en pony på prøve. men igen samme som sidst, angsten kom med det samme. så nu står jeg i den trælse situation at jeg virkelig savne kontakt med heste og selvfølgelig at ride, så derfor ville jeg se om der var nogle her inde der havde prøvet noget lignende, som havde en ide til hvad jeg kunne gøre for at blive tryg ved heste igen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  angst for heste!
  • #2   28. feb 2018 En skam du ikke bor i Nordjylland, for jeg har lige hesten som kunne hjælpe dig.

    En bund solid fjoller med et ben i hver hjørne og en “topfart” på ca 2 km i timen med mindre rytteren foretager sig noget MEGET aktivt og samtidig mener det alvorligt.

    Han ville stå fuldstændig stille til du var klar til han bevægede sig.

    Det er sådan en hest du skal ud og finde, og få tilliden tilbage på.


  • #3   1. mar 2018 jeg har også angst for ridning
    jeg købte en Tinker. jeg har besluttet mig for kun at ride en til to gange om ugen. ellers laver vi jordarbejde eller går en tur


  • #4   1. mar 2018 Min nuværende part's ejer blev smidt af i november. Hun begyndte at få undervisning ved Team Nordahl, som hun varmt har anbefalet til mig. Det er et sted, som jeg KUN hørt rigtig godt om. Jeg kan se at du er fra Sønderjylland, så hvis du vil køre til Tørring, kan jeg varmt anbefale Gitte fra Team Nordahl smiley Ellers er jeg meget enig med Rosa.
    God fornøjelse med alting. Jeg håber at du får glæden tilbage smiley


  • #5   1. mar 2018 har du ærinde i nordjylland eller århus inden for længe?
    så kan jeg hjælpe dig smiley
    mvh janne


Kommentér på:
angst for heste!

Annonce