{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 års
  • #1   31. maj 2018

    profilbillede
  • #2   31. maj 2018 ej hvor hyggeligt smiley
    her er min 2 års vallak ved navn Damian..
    Han er næsten ren palomino og kunne med det andet køn have været kåret i palomino. Hans mor(buckskinfarvet) er halv palomino og 25% oldenborger og frieser. Hans far er palominohingsten kvolsbæks Amazing Aqua.
    Damian har fået sin fars flotte cremello farve og måler pt. ca. 155+. dyrlægen mente ved fødslen han ville blive omkring 170, men jeg tror (og håber) ikke han bliver så høj alligevel :b


    profilbillede
  • #3   31. maj 2018 Kan ikke ligge billede ind, men hun er oprettet i min profil smiley

    Birkely's Masha, 2 årig fjordhoppe, hun skal gerne blive omkring 145-147, tror hun er omkring 140 nu smiley
    Jeg købte hende som min første egen hest i november 2017, hun var den eneste hest jeg nåede ud og kigge på - på trods af jeg egentlig ikke søgte køb lige med det samme da jeg var ude første gang smiley
    Jeg faldt med det samme for hendes fantastiske sind og hun viser mere og mere personlighed for hver eneste dag smiley

    Hun har i vinter stået i løsdrift med en jævnaldrende fjordhoppe og det har bare været fantastisk! I starten havde hun meget seperationsangst, men nu går vi ture på et par km alene uden hun på nogen måde tøver eller savner de andre, ligesom hun kommer brummende i møde på folden når hun ser mig smiley

    Verdens bedste beslutning!


  • #4   1. jun 2018 Dunja var 155 fortil og 159 bagtil sidst jeg målte hende. Har fået at vide at jeg nok skulle forvente omkring 170 når hun er færdig udvokset (jeg har sat min kæreste til at lave en god stor skammel til os inden hun engang skal tilrides smiley )
    Hun er Drumhorse - Irish Cob mor og Shire far smiley

    Og så er det lige alt det at hun kan passe en grime i str FULL endnu smiley


    profilbillede
  • #5   1. jun 2018 2 år og 2 måneder nu. Tysk Varmblod, nu 165 cm i stg.

    Dressurafstamning. Mor er Statspræmieret i Tyskland.

    Far er Don Diamond (Tysk hingst).

    Hun skal i gang til vinter med lidt bid tilvænning, sadel, lidt longe osv.


    profilbillede
  • #6   1. jun 2018 Min fylder 2 år i august (:

    Han er en sjov dreng, blanding af DV og fjordhest ??
    Jeg synes at han er super smuk, men vi synes jo alle at vores hest er den bedste og flotteste i verden smiley

    Min mobil har opgivet at sende billeder (dårlig forbindelse), så i må lige se ham på min profil..

    Super god idé med denne tråd! smiley


Kommentér på:
2 års

Annonce