{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 km til og fra stævne
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   10. jun 2018 intet problem smiley

  • #2   10. jun 2018 Sagtens! smiley

  • #3   10. jun 2018
    Skulle jeg så melde til 2 x dressur begge dage eller dressur den ene dag og spring den næste - spring bliver vi disket på første spring, der er ikke noget at rafle om, så det er bare for sjov og for miljøtræning smiley

    Tænker jeg altid kan melde fra hvis energien er helt væk dag nr. 2


  • #5   10. jun 2018
    Hun glor meget og kommer ikke over noget medmindre hun har stoppet på det 5 gange først, så når jeg en sjælden gang imellem melder til spring stævne er det ren og skær for sjov smiley


  • #7   11. jun 2018
    Jeg er overhovedet ikke konkurrence rytter, ellers havde jeg opgivet stævner for længst på pony mod hest og lige med hende her smiley Nogle gange galopere hun hele programmet rundt og er spændt, andre gange er hun død som jeg ved ikke hvad.

    Så der er ingen garanti for noget som helst smiley Til spring kommer vi ikke over noget, overhovedet som regel. Kun her hjemme fordi jeg kan ride på 117 gange, på hvert spring.


  • #8   11. jun 2018 Det er ikke noget problem, bare sørg for vand når i kommer frem smiley
    Og så er hun varmet godt igennem i skridt på vejen og bliver kølet godt af på vej hjem smiley
    så, af sted med jer!
    Jeg ville helt klart melde til spring, bare for træningens skyld ??


  • #10   11. jun 2018 Alt efter niveau, så ville jeg nok melde en enkelt dressurklasse begge dage, og så ride en let opvarmning på stedet smiley Ville ikke melde til spring, hvis hesten stopper så meget, for så må det da være begrænset, hvor fedt den egentlig synes at det er smiley

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #11   11. jun 2018 Jeg har gjort det flere gange, godt nok for flere år siden.

    Jeg brugte turen frem til stævnet som opvarmning, red 2 af de små klasser.

    Jeg var så kun afsted 1 dag, for hvis jeg tog 2 dage i træk, så blev hesten efterfølgende halt.


  • #12   11. jun 2018 Ja, det var sådan vi kom til stævne i gamle dage. (ca.37 - 40 år siden)

    Vi havde ikke selv trailer og skulle vi langt, var vi gerne flere der slog os sammen og tog afsted i lastbil. Og så var man til stævne hele dagen.

    Men jeg ville nok vælge en start pr. dag.


  • #13   11. jun 2018 vi rider nok 4 km hver gang til stævne hver vej ca jeg starter ikke selv så jeg har styr på alt så rytter kun skal lytte efter hvad jeg siger og ride jeg sørger altid for at have egen spand med enten med mash i der er lavet som hun får inden turen går hjem igen eller vand og hun bliver tilbudt vand inden afgang også min hest var ikke i mega god form første gang og hun klarede den uden at være helt smadret tilsidst nu når hun er færdig virker hun næsten ikke træt smiley

  • #14   11. jun 2018 så jeg vil sige prøv og så kan man altid tage det som en oplevelse hvis hesti ikke kunne klare det alligvel smiley

  • #15   11. jun 2018 Selv er Santos nogen gange på en tur, 7 km der ud, to klasser og 7 km hjem igen, uden problemer, han er self træt når vi når søndag aften, men så for han en god gang massage og fri mandag smiley


  • #16   11. jun 2018
    Hun har intet imod at springe - hun er bare møg usikker på sig selv, tror ikke på sig selv. Når hun så endelig kommer over hjemme, så hopper hun gerne. Det tager bare noget tid og tålmodighed.

    Jeg tror jeg melder til 2x pr dag to dage - der er stævne tre dage, så hvis jeg kan melde til fredag og søndag gør jeg det. Det skal lige passe med arbejde, ellers bliver det lørdag og søndag. Så trækker jeg hende bare hvis hun er helt flad.

    Men det kan være en god omgang skridttur først, kan gøre noget ved energi niveau istedet for hun mener vi skal galopere hele vejen rundt ;).

    Har en trailer i back up i tilfælde af elendigt vejr ;).


  • #17   13. jun 2018 Ville sagtens mene du kan starte begge dage. turen derhen kan jo bare indgå i din opvarmning smiley ingen problemer hvis hesten er i form til det

Kommentér på:
5 km til og fra stævne

Annonce