{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til føl/plag
  • #1   22. aug 2018 Da jeg købte Tindur, var man ikke blevet så sukker og stivelse forskrækket/oplyst som nu. Da fik han Suregrow som var noget af det bedste på markedet dengang. Da jeg købte Rocky, var min viden større, og jeg satte ham på hhv Horselux Grow, og Equsana Balance. (pga lidt stivelse og sukker) De har vokset rigtig fint på disse produkter. Dog så Tindur meget hurtigere færdig ud (2 års) end Rocky som jeg stadig ikke synes ser færdig ud (3 års)
    Dette kan selvfølgelig have noget med forskellen på racen at gøre. Men jeg mistenker at det er fodringen. Dette også fordi andre Freder på samme alder (der fodres mere stivelses rigt) ser mere færdig ud end Rocky smiley

    Mvh TT


  • #2   22. aug 2018 Jeg brugte suregrow fra Brogården, og synes altid Cookie har været rigtig flot smiley
    2 år på billedet.


    profilbillede
  • #3   22. aug 2018 Jeg har hele tiden brugt Amequ Omega 3 junior og synes min vokser præcis som hun skal. Blød pels og vokser i passende tempo. Hun er lidt over 1 år.

    profilbillede
  • #6   22. aug 2018 Jeg fodre med primært wrap og hø og en god vitamin og mineral blanding.
    Til vinter får han roepiller til morgne og aften samt en håndfuld plagfoder, vil helst fodre med godt stråfoder


Kommentér på:
Foder til føl/plag

Annonce