{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Opstart af opstaldning {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har fået mulighed for at starte opstaldningssted i det nye år, og søger lidt information.

Jeg flytter til Århus i næste måned, så jeg ved ikke meget om priser i området.

Det er en løsdrift med gode græsfolde. Det vil være fuldpas med godt foder og hø adlibitum inkluderet. Der er 20x40 ridebane på stedet. Strand i rideafstand (ved endnu ikke om man må ride der) og masser af gode stier i området. Der er også en staldbygning til opsadling osv.
Det ligger mellem lystrup og Egå. Hvad ville en fair pris være? Er 1300-1500 helt hen i vejret? Det er 10 min udenfor Århus, og meget tæt på motorvej.

Næste spørgsmål er så hvad gør i af jeres gødning??

På forhånd tak ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af opstaldning
  • #1   12. okt 2018 Bare et ting i forhold til loven; der skal være adgang til en boks, ved sygdom smiley

  • #2   12. okt 2018 Det er der også smiley

  • #3   13. okt 2018 Lad være med at se på "rimelige priser i området", regn på hvad et vil koste dig og sæt prisen efter det, ellers risikerer du at sætte penge til på at passe folks heste smiley

  • #4   13. okt 2018 Det lyder som en rigtig fair pris.. Så længe du ikke taber penge på det.. smiley

  • Emmelie C
    Emmelie C Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #5   13. okt 2018 Jeg synes bestemt ikke, at det lyder urimeligt smiley Men kan det løbe rundt for dig med de wrappriser, der er i Aarhus i år? Hvordan er offentlig transport? (går ud fra 10 minutter fra Aarhus er i bil og lige lidt en underdrivelse, hvis det er mellem Egå og Lystrup). Derudover skal der jo være lidt ekstra til dig, når en hest ødelægger noget eller til ny indkøb af hegn, baljer, osv.

    Synes dog bestemt, at det lyder fair og attraktivt - selvom man desværre ikke må ride i rigtig meget af skov og strand områderne i Risskov/Egå smiley


  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #6   14. okt 2018 Som de andre siger, regn på det. Det lyder ret billigt. Jeg har selv heste i løsdrift, vest for Aarhus, og sidste år spiste de i gennemsnit for 500 kr wrap om måneden, det kan man så nok gange med 1,5 eller 2, afhængig af hvor du køber grovfoder. Husk at sætte penge af til leje, mødding, vand, strøm, hegn + diverse. Og så regn lidt på hvor mange timer du kommer til at bruge på det. Du kan ikke regne med en normal timeløn, men du skal jo have lidt for det, ellers bliver det alt for surt.

  • #7   15. okt 2018 du skal gøre det hvis du synes det er sjovt, den pris er kun til lige at få det hele til at løbe rundt, skal der indtægt på det skal priserne op

Kommentér på:
Opstart af opstaldning

Annonce