{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlån erfaringer?
  • #1   21. nov 2018 Jeg havde min Shetlænder udlånt til et par piger i et par år, og har lige fået ham hjem igen her i sommer. Jeg havde ingen problemer. Der blev lavet en god kontrakt omkring lånet. Min "eneste" krav var egentlig at så længe han havde det godt så kunne de låne ham ubegrænset. Jeg blandede mig ikke i deres hold af ponyen og fik en sms i ny og næ med et billede eller en update. Hvis der var noget med ponyen som at hans sommereksem var brudt ud eller tegn på forfangenhed eller lign. fik jeg med det samme besked og så fandt vi ud af noget med dyrlæge og medicin. Kontrakten sagde at de havde alle udgifter, men ved større dyrlægeregninger fandt vi ud af noget og jeg tog ofte en del af de regninger. Alt blev passet til perfektion. De fik al udstyr med og kontrakten sagde at dette skulle passes og erstattes hvis det blev ødelagt, men at alment slid selvfølgelig accepteres. Igen var alt her perfekt da jeg fik det hjem. Alt læder var pudset og de havde lige sat nye hjul på ponyen vogn.

    Måske jeg har været heldig, da man ofte høre om dårlige erfaringer med udlån, men jeg tror altså at man kommer langt med en god kontrakt og kommunikation. Og så tror jeg man skal passe på med ens krav. Jeg har set rigtig mange låne annoncer hvor der er så mange krav og begrænsninger på hvad man skal og må og i hvert fald slet ikke må at det for mig er en gåde hvorfor man prøver at udlåne, når ejer tydeligvis vil bestemme alt på dagsbasis men bare ikke have nogle af udgifterne.


  • #2   21. nov 2018 enig! Opgav at finde en låne hest, der var altid så mange krav og hesten ikke må rykkes osv..
    Så kan man lave alt det sure arbejde men at springe osv det må man aldrig og stævner er helt klart et nogo


Kommentér på:
Udlån erfaringer?

Annonce