{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med udlån
  • #1   13. sep 2009 En kontrakt med alt skrevet i..
    Jeg har selv tidligere udlånt en hest og har kun gode erfaringer med det, det endte med de slet ikke ville af med hende igen, så de købte hende for nogen år siden.
    Jeg har selv lånt Giz, nu kender ejeren mig så også, idet de har købt ham af mig.
    Så herfra er der kun positivt at sige om udlån.


  • #2   13. sep 2009 Kender en der havde hendes dejlige hest til udlån,
    da den kom tilbage var den sindsyg i hovedet, og ingen kunne
    styre den. Generalt synes jeg bare at jeg hører dårlige ting om udlån.


  • #3   13. sep 2009 Jeg har selv lånt min hest ud - og gør det aldrig mere!!

    Jeg ved, man ikke skal skære alle over en kam, der findes heldigvis også de helt rigtige som vil låne - jeg var bare møg uheldig.

    Jeg havde skam også en fin kontrakt, men hva hjælper det, når politiet ikke gider ta den slags sager!?!?

    Nu har jeg fundet det mest fantastiske kvindemenneske, og nu arbejder vi bare som et perfekt team, og jeg beholder selvfølgelig min hest. smiley

    Held og lykke med dit udlån.


  • #4   13. sep 2009 Har lånt flere hest/ponyer og det er alid gået godt smiley

  • #5   13. sep 2009 Mange tak for alle jeres svar... Et af mine krav er også at den kommer til at stå på sjælland eller øer så jeg kan komme og kigge til hende, og jeg skriver også en meget nøje kontrakt da hun står med en skade og derfor ikke må rides, og skal ikke nyde noget af at en eller anden tumpe smadrer hende...
    Men I må endelig sige til hvis I kender nogen der skal bruge en hest til hygge/horsmanship/avl så må I lige kigge hendes annonce...


  • #6   14. sep 2009 Hej

    Jeg lånte en hest sidste sommer. Jeg lånte hende ½ år, da det var føllet jeg skulle købe, og derved kunne få føllet hjem, før sammen med mor.

    Det gik rigtig fint - Vi havde lavet en kontrakt og jeg sendte ofte fotos og sms af hendes hest, så hun kunne følge med i, hvordan det gik.

    Selvfølgelig fik hoppen et sår på sin mule dagen før hun skulle hentes. Øv det var jeg ret ked af, men det er der jo intet at gøre ved...

    Så jeg har kun denne erfaring med at låne en hest, og det gik super godt!!


Kommentér på:
Erfaringer med udlån

Annonce