{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel - kan den komme til at passe?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   24. nov 2018 Spørg en sadelmager. Det er den eneste som kan give dig et korrekt svar

  • #2   24. nov 2018 Som jeg skriver

    Så vil jeg høre nogen meninger da jeg synes det dumt og få en sadelmager ud som vil kassere sadel med det samme


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   24. nov 2018 Maja: men det er umuligt at kunne udtale sig om sådan noget.

    Faktum er, at hvis du vil have et svar som du faktisk kan bruge, så skal du have en sadelmager ud


  • #4   24. nov 2018 Det er ikke dumt og få en sadelmager ud som kassere sadelen - sadelmageren kan, hvis den sadel her ikke passer, rådgive dig om hvilke andre sadeler du så skal finde som passer på hesten.

  • #5   24. nov 2018 Jeg vil også anbefale en sadelmager. Om ikke andet kan du jo sende et billede til din foretrukne sadelmager over mail og spørge om det er noget vedkommende kan gøre noget ved smiley

  • #6   25. nov 2018 Som de andre siger, så er det bestemt ikke spild at få sadelmager ud! Det er spild af tid og penge at lade være. Hvis sadlen passer er det rigtig fint, gør den ikke, er det fantastisk at du har sadelmager på så du kan få hjælp til hvilke sadler der passer smiley

    Mvh TT


  • #7   25. nov 2018 Den ligger klart i bagvægt, men om den kan stoppes op kan kun en sadelmager svare på

  • #8   25. nov 2018 Billedet er for dårligt taget. Du skal vise hele hesten og ikke kun noget af hesten og sadlen.

    Men umiddelbart på billedet ligger den for langt fremme.

    For at vurdere en sadel skal man også spænde den fast med gjord.


  • #9   26. nov 2018 Det kan vi umuligt sige ud fra ét billede - og i det hele taget er det gætteværk at vurdere sådan noget ud fra billeder. Man skal have fat i sadlen og mærke ind under den, se den forfra og bagfra - og både løst liggende og med spændt gjord.

    Det er aldrig "spildte penge" at konsultere en fagmand smiley

    Du kan selv gøre dig dine overvejelser inden da, fx på denne måde:
    http://sadelmageren.dk/egenkontrol/


Kommentér på:
Sadel - kan den komme til at passe?

Annonce