{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fenwick maske????
  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #1   5. jul 2019 Vi bruger den meget i travet, jeg har god erfaring med min ene hoppe under ridning og når vi er på banen og til løb men til seperationsangst ved jeg ikke hvor meget den tager vores heste er ligeglade med at være alene i stalden smiley

  • #2   5. jul 2019 Hjalp desværre ikke på Rocky og trailer kørsel smiley havde den, så havde jeg købt en selv. Jeg fik nemlig lånt en således at jeg kunne prøve først smiley

    Mvh TT


  • #3   7. jul 2019 Godt salgsargument de har, meeeen der er også en hel del placeboeffekt. Så ifht prisen synes jeg ikke den er det værd.

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #4   10. jul 2019 Det er nok som med mange ting individuelt hvordan de reagere og hvor stærkt stress hesten udviser smiley

    De skal gerne stå med den i nogen timer før du kan forvente den bedste effekt, vi bruger dem hjemmefra og så får de den ikke af før vi er hjemme igen efter en løbsdag.

    Men vat i ørerne så dæmper du meget stress, vi bruger altid vat til travhestene uanset hvad vi laver også når jeg træner dem for hånd, har prøvet at det faldt ud inde på banen og det var slet ikke sjovt


  • #5   10. jul 2019 Nu har jeg prøvet masken på mange heste og forskellige situationer og nogle heste virker den på andre ikke. Min egen har lidt store øjne og den er upåvirket af masken. Min elevs hest har altid stresset når vi har sadlet op til stævner samt været ekstrem svær for hende a komme op på med masken står han næsten helt stille

    Første hest jeg prøvede den på var en noget frist og nemt stressende hingst jeg var selv meget skeptisk og troede ikk rigtig på den men måtte æde mine ord for den var 70% mere afslappet an når jeg har haft redet den uden


Kommentér på:
Fenwick maske????

Annonce